اخبار داغ

وزیر آموزش و پرورش در گفتگوی اختصاصی با دانا خبر داد

تدوین کتب درسی با رویکرد تقویت فرهنگ انقلابی‌گری و مبارزه با استکبار

تدوین کتب درسی با رویکرد تقویت فرهنگ انقلابی‌گری و مبارزه با استکبار
وزیر آموزش و پرورش بیان داشت: یکی از مفاهیمی که در آموزش و پرورش در دستور کار تدوین کتب درسی است، تقویت فرهنگ انقلابی گری و روحیه مبارزه با استکبار است.
[

«محسن حاجی‌میرزایی» وزیر آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا درباره ترویج فرهنگ استکبار ستیزی در این وزارتخانه گفت: وظیفه هر ایرانی است که موضع خودش را در قبال سیاست های خصمانه امریکا نشان بدهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

حاجی میرزایی در پاسخ به این سئوال که برنامه آموزش و پرورش در جهت انتقال مفاهیم استکبار ستیزی و در راس آن سیاست های خصمانه آمریکا که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب هم قرار گرفته است، چیست، گفت: یکی از مفاهیمی که در آموزش و پرورش در دستور کار تدوین کتب درسی است، تقویت فرهنگ انقلابی گری و روحیه مبارزه با استکبار است که قطعا این کار انجام خواهد شد.

,

شایان ذکر است، «حضرت آیت الله خامنه‌ای»، رهبر معظم انقلاب اسلامی در آستانه سالروز یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در سال جاری در دیدار هزاران نفر از دانش آموزان و دانشجویان سراسر کشور  با اشاره به مدارک بدست آمده از داخل سفارت آمریکا خاطر نشان کردند: این مدارک که به هنگام تسخیر لانه جاسوسی، به صورت کاغذهای خُرد شده در آمده بودند و با تلاش و زحمت جوانان انقلابی، جمع آوری و بازسازی شدند، عمق توطئه ها و دشمنی آمریکا بر ضد ملت ایران را نشان میدهند.

,

رهبر انقلاب اسلامی به تدوین حدود هفتاد جلد کتاب از مدارک بدست آمده از سفارت آمریکا اشاره کردند و با انتقاد از بی توجهی به این کتاب های مهم و ارزشمند، در مدارس و دانشگاهها گفتند: چرا هیچ نشانی از این کتابها در مجموعه دروس مدارس و دانشگاهها نیست؟

,

حضرت آیت الله خامنه ای با تأکید بر لزوم پیگیری این موضوع از جانب وزیر جدید آموزش و پرورش و وزیر علوم، در جمع بندی این بخش از سخنان خود افزودند: تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان سال 1358، در واقع واکنش طبیعی به توطئه ها و دشمنی های ابر قدرتی زیاده خواه بود که سالها ایران را برای خود میدانست و منابع و ثروت ملت ایران را غارت میکرد، اما با پیروزی انقلاب اسلامی این کشور از دست او خارج شد.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه