اخبار داغ

مدیر مسئول سابق روزنامه قدس در گفتگو با دانا؛

75 درصد کاغذ مورد نیاز روزنامه‌ها با نرخ آزاد تهیه می‌شود

75 درصد کاغذ مورد نیاز روزنامه‌ها با نرخ آزاد تهیه می‌شود
ایمان شمسایی گفت: کاغذ دولتی 5400 تومان، کاغذ آزاد 13500 تومان است، یعنی بیش از 2 و نیم برابر؛ یک چهارم مصرف را از کاغذ دولتی و بیش از سه چهارم مصرف را باید از کاغذ آزادی تهیه کنیم.
[

ایمان شمسایی مدیر مسئول روزنامه قدس در خصوص وضعیت کاغذ رسانه های مکتوب در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گفت: وزارت ارشاد یک مقدار کاغذ یارانه ای در اختیار ما قرار داده است، از آن تنگنای اول سال عبور کرده ایم اما همچنان مشکل وجود دارد، این حجم کاغذی که به ما داده اند یک بخشی از نیاز ما را برطرف می کند اما بخش زیادی از آن همچنان با مشکل مواجه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی اظهار داشت: به عنوان مثال روزنامه قدس اگر در سال 700 تن کاغذ مصرفی نیاز دارد، در حال حاضر تنها70 تن کاغذ با ارز دولتی به ما تعلق می گیرد، نمی شود گفت مشکل حل شده اما از قبل بهتر است.

,

شمسایی در پایان گفت: کاغذ دولتی 5400 تومان کاغذ آزاد 13500 تومان است، یعنی بیش از 2 و نیم برابر؛ یک چهارم مصرف را از کاغذ دولتی و بیش از سه چهارم مصرف را باید از کاغذ آزادی تهیه کنیم، مگر ما چقدر می توانیم قیمت روزنامه را افزایش دهیم؟ ما روزنامه 700 تومانی را به 1000 تومان رساندیم، یعنی 30 درصد افزایش قیمت داشتیم در حالی که تورمی به مراتب بالاتر داشتیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه