اخبار داغ

وزیر کشور در جشن میلاد پیامبر(ص) و در جمع مردم سنندج عنوان کرد؛

شهدا مشاهیر اصلی ایران هستند/ فرهنگ ایرانی باید از آداب و رسوم کُردها تأثیر بپذیرد

شهدا مشاهیر اصلی ایران هستند/ فرهنگ ایرانی باید از آداب و رسوم کُردها تأثیر بپذیرد
وزیر کشور گفت: ما باید همیشه از کسانی که در راه انقلاب و امنیت این کشور فداکاری کرده اند یاد کنیم چرا که مشاهیر اصلی ما شهدا هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی، عبدالرضا رحمانی فضلی شامگاه شنبه در جشن میلاد پیامبر(ص) در سالن آزادی سنندج، ضمن تبریک هفته وحدت به مسلمانان اظهار داشت: سنت، فرهنگ، ادب و رسوم، عادات، اخلاق، اعتقادات، ایمان، نشاط و شادابی از ویژگی‌های مردم کردستان است و امروز برای بنده در خدمت اینچنین مردمی بودن افتخار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

وی با اشاره به هفته وحدت گفت: این هفته همیشه برای ما یادآور همدلی و همراهی همه مردم برای ایران اسلامی است و امیدواریم که خدای متعال به ما توفیق قدردانی از این ملت شریف را بدهد .

,

رحمانی فضلی گفت: ما باید همیشه از کسانی که در راه انقلاب و امنیت این کشور فدا کاری کرده اند یاد کنیم چرا که مشاهیر اصلی ما شهدا هستند.

,

وزیر کشور در ادامه عنوان کرد: راه توسعه و پیشرفت کردستان در این است که فرهنگ آن را با فرهنگ ملی ایران پیوند ناگسستنی دهیم و تاثیرگذاری آن را بیشتر کنیم، همچنانکه اگر مردم ایران از چگونگی صلابت، اصالت و فرهنگ کردستان مطلع باشند، قطعا کردستان در فرهنگ ایرانی از جایگاه ویژه ای برخوردار خواهد شد.

,

وی با اشاره به برگزاری کنگره مشاهیر کرد، افزود: با برگزاری این کنگره در این استان ثابت شد که این مردم پشتوانه ای قوی در حوزه های فرهنگی، اخلاقی و هنری برای ملت ایران هستند.

,

رحمانی فضلی در پایان گفت: ما مردم ایران خود را از یکدیگر جدا نمی دانیم و با وجود وحدت و با صلابت از ایران دفاع خواهیم کرد و در سالهای آتی جشنهای مربوط به پیروزیهای بزرگتری را در کنار هم جشن خواهیم گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه