اخبار داغ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بروجرد:

بازسازی ۴ پل تخریبی در بروجرد در دستور کار قرار گرفت

بازسازی ۴ پل تخریبی در بروجرد در دستور کار قرار گرفت
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بروجرد با بیان اینکه بازسازی 4 پل تخریبی در بروجرد در دستور کار قرار گرفت گفت: برای زیر گذر پادگان مهندسی بروجرد 2 میلیارد و 300 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، امین گودرزی عصر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: در سیل امسال خسارت‌هایی به حوزه راهداری و پل‌های روستایی وارد شد که چهار پل در روستاهای بروجرد به صورت کامل تخریب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی با بیان اینکه پل روستای عباس آباد در دست ساخت است و تاکنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد افزود: سه پل دیگر در دستور کار قرار دارند تا بازسازی شوند.

,

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بروجرد تصریح کرد: روشنایی و لکه گیری در حوزه بروجرد انجام شده و برای فصل سرما نیز شن و نمک به میزان مورد نیاز خریداری شده است.

,

وی گفت: برای زیر گذر پادگان مهندسی بروجرد ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده تا این پروژه انجام شود.

,

عبدالعلی گیوه کی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد نیزاظهار داشت: برای ایجاد شغل جویندگان کار بسته‌های تشویقی در نظر گرفته شده که کارورزی، یارانه دستمزد از جمله این طرح‌ها است.

,

وی عنوان کرد: در راستای بیمه رایگان افرادی که جذب کار شوند ۱۲ نفر را بیمه کردیم که این اقدام تشویقی برای کارفرمایان است.

,

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد بیان کرد: در طرح یارانه دستمزد یک سوم هزینه دستمزد کارگر توسط اداره کار پرداخت می‌شود که در بروجرد با اجرای این طرح ۵۳ نفر منشغول به کار شده‌اند.

,

وی با اشاره به این که تعاونی‌ها در اقتصاد کشور نقش مهمی دارند گفت: در بروجرد ۳۳۹ تعاونی فعال وجود دارد که تعهدات و وظایف مشخصی دارند و باید تعاونی‌ها نسبت به تعهداتی که می‌دهند پاینبد باشند.

,

گیوه کی تصریح کرد: امسال ۸۳۰ دادخواست از سوی کارگران به اداره کار صورت گرفته که کارگران برای پیگیری به اداره کار مراجعه کرده‌اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه