اخبار داغ

مدیرکل میراث فرهنگی کرمان خبر داد؛

ایجاد گذرهای فرهنگی با رویکرد گردشگری

ایجاد گذرهای فرهنگی با رویکرد گردشگری
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از ایجاد گذرهای فرهنگی با رویکرد گردشگری در کرمان خبر داد و گفت: مسیرهای تاریخی شهر کرمان به محل برگزاری رویدادهای فرهنگی تبدیل می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریدون فعالی مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به اینکه توانمند سازی افراد مرتبط با حوزه های مختلف از جمله آموزش فنی و حرفه ای در اولویت کار این اداره کل قرار دارد، اظهار داشت: آموزش های مهارتی در حیطه وظایف فنی و حرفه ای و بخش خصوصی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با بیان اینکه آموزش باعث می شود تا محصولات کیفی و متناسب با نیاز بازار تولید شود، گفت:  سیاست گذاری این اداره کل تسهیل کسب و کار و فرصت سازی برای اشتغال و رونق اقتصادی در حوزه گردشگری به ویژه صنایع دستی است که در این زمینه بزودی بازارچه های صنایع دستی در شهر کرمان ایجاد می شود.

,

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با اشاره به اینکه همکاری و یکپارچه سازی فعالیت های مشترک به ارتقاء مهارت های حرفه ای جامعه گردشگری استان کمک می کند، افزود: این اداره کل آمادگی لازم برای برگزاری کارگاههای آموزشی مرتبط با حوزه گردشگری را با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای را دارد.

,

فعالی در ادامه به فضاسازی مناسب اماکن تاریخی و فرهنگی همچون "باغ موزه هرندی" اشاره کرد و اذعان داشت: با ایجاد بازارچه های صنایع دستی و فضاهای متنوع فرهنگی و تفریحی در این مکان ها، بر تعداد گردشگران و بازدید کنندگان افزوده خواهد شد.

,

وی با تاکید بر برپایی هرچه بیشتر جشنواره های فرهنگی و هنری در سطح استان کرمان، عنوان کرد: با توجه به استقبال بالایی که از این نوع جشنواره ها می شود می توان به اهداف فرهنگی و اقتصادی مورد نظر در جذب توریست فرهنگی رسید.

,

مدیر کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با بیان اینکه فعالان حوزه گردشگری به ویژه دفاتر خدمات مسافرتی باید با راه اندازی تورهای گردشگری از برپایی جشنواره ها بهره کافی را ببرند، افزود: با راه اندازی گردشگری فرهنگی در استان بدون شک تمام افراد مرتبط با حوزه گردشگری، منتفع خواهند شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه