اخبار داغ

دستگیری باند توزیع چای‌های تقلبی

دستگیری باند توزیع چای‌های تقلبی
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری پنج کلاهبردار خبر داد که با جعل علائم و کارتن یکی از برند‌های معروف چای در کشور، کلاهبرداری می‌کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ کارآگاه "جهانگیر تقی پور " در تشریح این خبر، گفت: چندی پیش مدیر حقوقی یکی از شرکت‌های معتبر چای به اداره سیزدهم پلیس آگاهی مراجعه و اظهارکرد که فرد یا افرادی با مارک شرکت چای برند، اقدام به توزیع چای‌های تقلبی در بازار مصرف می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با اشاره به اینکه بررسی این موضوع در دستور کار تیم تخصصی عملیات اداره سیزدهم قرار گرفت، افزود: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت ۲ تن از متهمان اصلی پرونده در چاپخانه‌ای در محدوده بهارستان چای­‌های تقلبی را در کارتن­‌های جعلی بسته بندی و با چاپ لیبل و برچسب برند معروف، اقدام به توزیع آن می­ کنند.
,
 
,
سرهنگ تقی پور تصریح کرد: با دستور قضائی متهمان در مخفیگاهشان دستگیر و در بررسی از آن محل ۱۱ هزار و ۴۰۰ کارتن چای تقلبی کشف و به دنبال آن چاپخانه با دستور قضائی پلمب شد.
,
 
,
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت، افزود: در ادامه تحقیقات پلیسی، متهم سوم پرونده که وظیفه سلفون، زرورق و مهر برجسته کارتن‌های تقلبی چای را در چایخانه دیگری در شهرک صنعتی رباط کریم داشت، شناسایی شد.
,
 
,
این مقام انتظامی گفت: با ورود کارآگاهان پلیس آگاهی به چایخانه دوم ۳ متهم دیگر از عناصر اصلی پرونده دستگیر و در بررسی‌های بیشتر مشخص شد که در این چایخانه علاوه بر چای‌های تقلبی، مقداری مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی و صنعتی تقلبی نیز موجود است که محل مذکور پس از تحقیقات پلیسی با دستور قضائی پلمب شد.
,
 
,
وی بیان کرد: در ادامه شناسایی محل انبار کالا‌های تقلبی و دستگیری متهم اصلی پرونده در دستور کار قرار گرفت و ماموران موفق شدند عامل اصلی توزیع چای‌های تقلبی را که مردی ۳۰ ساله بود، دستگیر کنند.
,
 
,
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی، با بیان اینکه در این انبار علاوه بر مقادیر زیادی کارتن‌های جعلی چای، پودر شوینده و اسانس‌های مربوط به مواد غذایی نیز کشف شد.
,
 
,
تقی پور ابراز داشت: هر پنج متهم با دستور بازپرس شعبه ۷ دادسرای ناحیه ۳۳ برای کشف سایر جزئیات پرونده در اختیار پلیس آگاهی قرار دارند.
,
 
,
براساس گزارش سایت پلیس، معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف و فروش کالا‌های تقلبی، مرجع قضائی و پلیس را در جریان قرار دهند.
,
منبع: ایسنا
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه