اخبار داغ

مدیر عامل آب و فاضلاب شهری لرستان:

حفر ۶ حلقه چاه آب در پلدختر و معمولان/خطوط مقاوم جایگزین خطوط قبلی آب می‌شود

حفر ۶ حلقه چاه آب در پلدختر و معمولان/خطوط مقاوم جایگزین خطوط قبلی آب می‌شود
مدیر عامل آب و فاضلاب شهری لرستان با اشاره به حفر 6 حلقه چاه آب در پلدختر و معمولان گفت: خطوط مقاوم در برابر حوادث جایگزین خطوط قبلی آب می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا کرموند در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: در سیلاب امسال مشکلاتی در حوزه آب شهرستان پلدختر و معمولان ایجاد شد به طوری که خط انتقال و تاسیسات آب معمولان تخریب و دچار خسارت شدند که هم اکنون خط جایگزین خط انتقال آب معمولان در حال اجراست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: در همان روزهای اول پس از سیل، خطوط جایگزین انجام شد و هم اکنون نیز خطوط جایگزین موقت در حال انجام و تامین آب صورت می گیرد.

,

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری لرستان با تاکید بر این که باید خطوط نهایی را اجرایی کنیم افزود: با برنامه‌ریزی و اجرای پروژه‌ها باید خطوطی که در مقابل سیلاب و حوادث دیگر مقاوم باشد را جایگزین کرد.

,

کرموند تصریح کرد: این پروژه از زیر رودخانه عبور کرده و خط انتقال پولادی ۲۵۰ است که از شمال شهر و منطقه مجاور تونل، تامین آب شهر معمولان را انجام می‌دهد و در پلدختر مرحله اجرایی و خط انتقال ترمیم و جایگزین قبلی می‌شود.

,

وی بیان کرد: ۲ شهر پلدختر و معمولان از منابع منحصر به فردی تامین آب می‌شود که در معمولان چاه‌های شمال شهر با یک خط انتقال، ورودی شهر آب شهر را تامین می‌کند و در پلدختر نیز به این صورت است که در موازات کار اجرایی این پروژه‌ها پروژه ژئوفیزیک مناطق جنوبی پلدختر و معمولان را به منظور پیدا کردن منابع آب جدید انجام داده‌ایم.

,

مدیر عامل آب و فاضلاب شهری لرستان گفت: در این دو منطقه به دلیل بافت زمین شناسایی، کیفیت آب مطلوب نیست و در این راستا چهار حلقه چاه در پلدختر و ۲ حلقه چاه در معمولان  حفر می‌شود که با شرکت‌ها منعقد کردیم و منابع جدید و با کیفیت را پیدا کنیم و در صورتی که منابع جدید پیدا شود خطوط انتقال اجرایی می‌شود.

,

وی گفت: این اتفاق می‌افتد که آب مورد نیاز این دو شهر از دو منبع جداگانه تامین ‌شود و پایداری منابع آب در این شهر افزایش یابد تا شاهد نباشیم که با هر حادثه آب این دو شهر قطع شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه