اخبار داغ

نماینده سنندج در مجلس مطرح کرد؛

بی احترامی وزیر کشور به نمایندگان کردستان/ در نایسر سنندج دانش آموزان به دلیل مشکلات معیشتی خودکشی می کنند اما برای جناب وزیر مهم نبود!

بی احترامی وزیر کشور به نمایندگان کردستان/ در نایسر سنندج دانش آموزان به دلیل مشکلات معیشتی خودکشی می کنند اما برای جناب وزیر مهم نبود!
نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای وزیر آمدند و در جلسه شورای تامین شرکت کردند در حالی که ایشان باید به نایسر می رفت و مشکلات مردم را بررسی می نمود تا متوجه شوند به چه دلیلی که اغلب مشکلات مالی و معیشتی است برخی دانش اموزان خودکشی می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید احسن علوی صبح امروز و در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، با اشاره به سفر وزیر کشور به استان کردستان اظهار داشت: در سفر وزیر کشور به استان کردستان به هیچ یک از نمایندگان مجلس اطلاع داده نشد و تنها یک دعوتنامه از سوی استانداری برای ما ارسال گردید که در این دعوتنامه نیز هیچ جلسه ای مشخص نشده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

وی با بیان اینکه بی خبر ماندن نمایندگان استان کردستان از سفر وزیر کشور، یک نوع بی حرمتی به نمایندگان تلقی می شود افزود: به همین دلیل ما در سفر یک روزه وزیر کشور به استان کردستان شرکت نکردیم.

,

نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره با بیان اینکه وزیر کشور باید به مناطقی چون نایسر سنندج می رفت و از نزدیک با مردم صحبت می کرد، خاطر نشان کرد: آقای وزیر آمدند و در جلسه شورای تامین شرکت کردند در حالی که ایشان باید به نایسر می رفت و مشکلات مردم را بررسی می نمود تا متوجه شوند به چه دلیلی که اغلب مشکلات مالی و معیشتی است برخی دانش اموزان خودکشی می کنند.

,

علوی با بیان اینکه  سفر یکروزه نمی تواند دستاورد خاصی داشته باشد و دستاورد خاصی در سفر وزیر کشور به استان کردستان دیده نمی شود، افزود: باید استاندار کردستان در خصوص این دستاوردها صحبت کنند و آنها را بیان نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه