اخبار داغ

نوبخت در فرودگاه سنندج عنوان کرد؛

وعده ۱۵ساله اتصال کردستان به راه‌آهن سراسری سال آینده محقق می شود!

وعده ۱۵ساله اتصال کردستان به راه‌آهن سراسری سال آینده محقق می شود!
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: پروژە راە آهن هم اکنون در سە قطعە در حال ساخت توسط پیمانکاران است و به فضل الهی تا پایان سال آینده سنندج به راه آهن سراسری وصل خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی، محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامە وبودجە برای سفری یک روزە وارد فرودگاە سنندج شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

وی هنگام ورود بە فرودگاە سنندج در جمع خبرنگاران گفت: در این سفر برای راە آهن همدان بە سنندج ۳۲۰ میلیارد تومان تخصیص وبە حساب واریز شدە است.

,

وی افزود: پروژە راە آهن هم اکنون در سە قطعە در حال ساخت توسط پیمانکاران است و به فضل الهی تا پایان سال آینده سنندج به راه آهن سراسری وصل خواهد شد.

,

نوبخت همچنین آغاز ساخت سە هزار واحد مسکونی برای محرومین استان در شهرها و روستاها را دیگر اتفاق مهم در این سفر خواند وگفت: هزار واحد مسکونی در شهرها توسط کمیتە امداد حضرت امام و دو هزار واحد مسکونی روستایی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی احداث می شود.

,

بازدید از روند پیشرفت گردنە صلوات آباد سنندج، واگذاری منزل مدد جویان و کلنگ زنی و آغاز احداث هزار واحد مسکن شهری محرومین وآغاز عملیات اجرایی دو هزار واحد مسکونی روستایی برای محرومین از جملە برنامەهای نوبخت در سفر بە کردستان است.

,

همچنین از پروژە راەآهن همدان بە سنندج و سد سیازاخ و سد آزاد بازدید خواهد کرد.

,

شرکت در جلسە شورای برنامە ریزی استان پایان بخش سفر یک روزە دکتر نوبخت بە کردستان خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه