اخبار داغ

فرمانده سپاه انصار الرضا علیه‌ السلام خراسان‌جنوبی:

۲ هزار برنامه همزمان با هفته بسیج در خراسان جنوبی اجرا می‌شود/ برگزاری یادواره شهدای سادات 19 دی در بیرجند

۲ هزار برنامه همزمان با هفته بسیج در خراسان جنوبی اجرا می‌شود/ برگزاری یادواره شهدای سادات 19 دی در بیرجند
فرمانده سپاه انصار الرضاعلیه‌ السلام خراسان‌جنوبی گفت: طی هفته بسیج برای 1800 رده بسیج در استان بیش از دو هزار برنامه پیش‌بینی شده که 40 برنامه به عنوان برنامه‌های محوری در نظر گرفته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضا علیه‌ السلام خراسان‌جنوبی دیروز در شورای اداری استان خراسان‌جنوبی که با حضور حجت الاسلام مرتضوی‌مقدم رئیس دیوان عالی کشور برگزار شد، اظهار کرد: هفته بسیج از 30 آبان آغاز شده و تا 6 آذر ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان, خاورستان, ،,  سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضا علیه‌ السلام خراسان‌جنوبی دیروز در شورای اداری استان خراسان‌جنوبی که با حضور حجت الاسلام مرتضوی‌مقدم رئیس دیوان عالی کشور برگزار شد، اظهار کرد: هفته بسیج از 30 آبان آغاز شده و تا 6 آذر ادامه دارد.,

وی با بیان اینکه بسیج خدمات زیادی را در کشور ارائه می‌دهد، افزود: بسیج با تقدیم 90 هزار شهید خدمات قابل توجهی طی 40 سالی در کشور انجام داده است.

,

40 سالگی بسیج

, 40 سالگی بسیج, 40 سالگی بسیج,

فرمانده سپاه انصار الرضا علیه‌السلام خراسان‌ جنوبی با بیان اینکه امسال 40 سالگی بسیج است، اظهار کرد: بسیج طی این مدت کارنامه درخشانی از خود در زمینه‌های مختلف ارائه کرده است.

,

قاسمی گفت: اهداف و برنامه‌هایی که برای 40 سالگی بسیج در نظر گرفته شده شامل نمایش اقتدار بسیج، تاکید بر فرهنگ غنی مقاومت، ایثار، شهادت، تقویت روحیه جهادی و تفکر بسیجی و تبیین برنامه‌های 5 ساله  ذیل برنامه‌های کلان بسیج با توجه به گام دوم انقلاب اسلامی، است.

,

سالانه شاهد پیشرفت 62 درصدی در برنامه‌های بسیج هستیم

, سالانه شاهد پیشرفت 62 درصدی در برنامه‌های بسیج هستیم, سالانه شاهد پیشرفت 62 درصدی در برنامه‌های بسیج هستیم,

وی با بیان اینکه بسیج برنامه‌هایی از جمله فرهنگی، علمی، هنری، عمرانی، خدمات‌رسانی، پزشکی و اجتماعی درطی سال دارد، عنوان کرد: با توجه به اعتبارات در نظر گرفته شده سالانه به طور میانگین 62 درصد پیشرفت در برنامه‌های بسیج را شاهد هستیم.

,

فرمانده سپاه انصار الرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی گفت: بسیج سازمان نظامی است که تا سطوح عالی، مردم در آن نقش داشته و فعال هستند.

,

قاسمی افزود: مردم یاری و مردم دوستی از جمله برنامه های بسیج است که با همکاری مدیران و استاندارخراسان جنوبی به خوبی دنبال می‌شود.

,

درخواست فرمانده سپاه استان از مدیران دستگاه‌های اجرایی

, درخواست فرمانده سپاه استان از مدیران دستگاه‌های اجرایی, درخواست فرمانده سپاه استان از مدیران دستگاه‌های اجرایی,

وی با اشاره به نزدیک شده به هفته بسیج از مدیران دستگاه‌های اجرایی درخواست کرد: پایگاه های بسیج را تقویت کرده و برنامه برگزار کنند، در پایگاه‌های شهرستانی و روستایی به درخواست فرمانداران حضور پیدا کرده و از برنامه‌های کلان و عمومی بسیج در استان حمایت کنند.

,

پیش‌بینی 2 هزار برنامه طی هفته بسیج

, پیش‌بینی 2 هزار برنامه طی هفته بسیج, پیش‌بینی 2 هزار برنامه طی هفته بسیج,

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی گفت: طی هفته بسیج برای 1800 رده بسیج در استان بیش از دو هزار برنامه پیش‌بینی شده که 40 برنامه به عنوان برنامه‌های محوری در نظر گرفته شده است.

,

قاسمی اظهارکرد: بخشی از برنامه‌های هفته بسیج استان شامل رزمایش‌ها، میقات صالحین، برگزاری بیش از 200 اردوی جهادی، برگزاری 14 اردوی جهادی پزشکی درمانی، توزیع 40 سری جهیزیه در مناطق محروم، برگزاری مسابقات، یادواره‌های شهدا، تکریم و تجلیل از بسیجیان، انجام گشت‌های محله محور، آموزش‌های رزمی، یادواره استانی شهدای عشایر در شهرستان زیرکوه و یادواره شهدای سادات 19 دی‌ماه در مرکز استان می‌شود.

,

وی خاطرنشان کرد: شعار محوری هفته بسیج "خدمت، جهاد و شهادت" است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه