اخبار داغ

افتتاح ۱۰۰۰واحد مسکونی خسارت دیده ناشی از سیل‌/اسدآباد پیشرو در فرآیند بازسازی واحدهای سیل‌زده

افتتاح ۱۰۰۰واحد مسکونی خسارت دیده ناشی از سیل‌/اسدآباد پیشرو در فرآیند بازسازی واحدهای سیل‌زده

افتتاح ۱۰۰۰واحد مسکونی خسارت دیده ناشی از سیل‌/اسدآباد پیشرو در فرآیند بازسازی واحدهای سیل‌زده
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان با بیان اینکه تاکنون بیش از ۹۰۰ واحد مسکونی خسارت دیده ناشی از سیل در استان به بهره برداری رسیده است، گفت: تا چند روز آینده هزار واحد دیگر نیز به صورت متمرکز مورد افتتاح قرار می‌گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن ظفری، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار  عصر همدان، با بیان اینکه ۸ هزار و ۹۳۹ واحد مسکونی خسارت دیده ناشی از سیل اخیر در سطح شهرها و روستاهای استان همدان در دست احداث قرار گرفتند، اظهار کرد: خوشبختانه کل این واحدها هم تسهیلات و هم کمکهای بلاعوض آنها تأمین اعتبار شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی گفت: تا به امروز حدود ۱۵ هزار واحد مسکونی شامل احداثی، تعمیری و معیشتی در دستور ساخت قرار گرفته اند که به سیستم بانکی معرفی شدند.

,

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان یادآور شد: در حال حاضر تعداد ۸ هزار واحد مسکونی خسارت دیده در اقلب احداثی، تعمیری و معیشتی عملا” وارد عقد قرارداد شده اند.

,

وی افزود: در خصوص واحدهای احداثی سیل زده نیز بیش از ۵ هزار و ۲۰۰ واحد از تعداد ۸ هزار و ۹۳۹ واحد عقد قراردادشان انجام شده است.ظفری ادامه داد: پی سازی تعداد ۴ هزار واحد انجام شده و بیش از ۹۰۰ واحد به بهره برداری رسیده است که در چند روز آینده هزار واحد را به صورت متمرکز مورد افتتاح و بهره برداری قرار دهیم.

,

وی تصریح کرد: هم اکنون مشکل خاصی تاکنون در زمینه ساخت و ساز دوباره واحدهای سیل زده در استان همدان وجود ندارد و قطعا” این به دلیل تعامل و هماهنگی مجموعه مدیریتی استان، بنیاد مسکن و نظام بانکی است و تا قبل از شروع سرما و زمستان بسیاری از واحدها مورد بهره برداری قرار می گیرد.

,

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان با بیان اینکه تعداد ۶ هزار واحد مسکونی تعمیری خسارت دیده ناشی از سیل در استان وجود دارد، افزود: این تعداد واحد نیز تا ۱۵روز آینده به اتمام می رسد.

,

وی با بیان اینکه در شهرستان اسدآباد نیز تعداد هزار و ۲۳ واحد مسکونی که از سیلاب اخیر دچار خسارت شدند، در دست احداث است، افزود: این تعداد نیز به صورت صد در صد به سیستم بانکی معرفی و عقد قرارداد ۸۵ درصد از این تعداد انجام شده است .

,

ظفری سرعت کار در روستاهای خسارت دیده ناشی از سیل در شهرستان اسدآباد بالا خواند و یاداور شد: طی بازدیدهای که داشتیم، ساخت و ساز با مشارکت خود مردم در حال انجام است و اسدآباد در فرآیند بازسازی واحدهای سیل زده یکی از شهرستانهای پیشرو استان همدان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه