اخبار داغ

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد خبر داد

تربیت مداحان متعهد و انقلابی رویکرد جدید تبلیغات اسلامی استان یزد

تربیت مداحان متعهد و انقلابی رویکرد جدید تبلیغات اسلامی استان یزد
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: رویکرد تبلیغات اسلامی استان تربیت مداحان متعهد و انقلابی از نسل جوان جامعه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت الاسلام علیرضا نجیمی در مصاحبه با یزدرسا؛ بر لزوم به روز شدن اطلاعات مداحان و شعرای آیینی استان تاکید کرد و افزود: جهت ساماندهی مداحان سامانه طوبی راه اندازی و با استقبال خوبی روبرو شده و از کانون های شهرستانی خواسته شده تا نسبته به ثبت اطلاعات تمامی مداحان و شاعران خود در این سامانه اقدام کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد افزود: جهت برنامه ریزی و هدف گذاری مناسب در فعالیت ها باید اطلاعات به روزی را از جامعه هدف خود در دست داشته باشیم.

,

این مقام مسئول تصریح کرد: تاکنون بالغ بر 1680 نفر از مداحان و شعرای آیینی استان در سامانه طوبی ثبت نام کردند.

,

نجیمی همچنین با اشاره به رشد هیئات بانوان و آسیب های موجود در این حوزه گفت: باید در خصوص ساماندهی مداحان خواهر نیز برنامه ریزی های لازم صورت گیرد.

,

وی با اشاره به این مطلب که مداحان و شاعران نقش بسزایی در انتقال مفاهیم و آموزه های قیام عاشورا دارند اظهار داشت: باید با استفاده از تجربیات پیرغلامان امام حسین(ع) در جهت تربیت مداحان متعهد و انقلابی اهتمام جدی داشت و با برگزاری دوره های آموزشی مختلف آن ها را در مسیر صحیح خادمی امام حسین(ع) هدایت کرد.

,

نجیمی تصریح کرد: رویکرد تبلیغات اسلامی استان تربیت مداحان متعهد و انقلابی از نسل جوان جامعه است.

,

وی در بخش دیگری از سخنانش  بر لزوم ایجاد شبکه اطلاع رسانی در بین مداحان تاکید کرد و افزود: ایجاد فضای هم اندیشی، اطلاع رسانی، تغذیه فکری و ... از اهداف این شبکه بوده و  در جهت تغذیه فکری مداحان به عنوان یکی از اقشار تاثیرگذار جامعه باید کتابخانه تخصصی مداحان و شعرای آیینی در هریک از شهرستان های استان با همکاری نهادهای همسو راه اندازی شود.

,

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان با تاکید بر ضرورت  تشکیل بانک صدای مداحان استان اظهار داشت: هدف از تشکیل این بانک معرفی مفاخر مداحی استان و تقویت بنیه علمی داحان جوان استان خواهد بود.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه