شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
سلام کانال تلگرام
اینستاگرام
گروه: استان کرمانشاه
ساعت: 11:09 منتشر شده در مورخ: 1398/08/22 شناسه خبر: 1547006
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد استانداری کرمانشاه:
دستگاه‌ها باید سطح رضایتمندی مردم را ارتقا دهند
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امورحقوقی استانداری کرمانشاه گفت: دستگاه‌ها باید سطح رضایتمندی مردم را روز به روز ارتقا دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز حجت الاسلام عبدالله عزیزی صبح امروز چهارشنبه در اولین گردهمایی رابطین و مسئولین طرح تکریم ارباب رجوع در نظام اداری استان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته وحدت اظهار داشت: اگر بخواهیم جامعه فاضله و زندگی توام با سلامت داشته باشیم راهی جز پیروی از دستورات پیلمبر اکرم(ص) نداریم.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امورحقوقی استانداری کرمانشاه افزود: ما باید به سمتی پیش برویم که امپراتوری اسلامی در کشور شکل بگیرد.

این مسئول تکریم ارباب رجوع را اولویت اصلی حوزه بازرسی استانداری دانست و گفت: فلسفه انقلاب خدمت بدون منت به مردم است و امروز پس از گذشت ۴ دهه از انقلاب باید همین امر سرلوحه کار در ادارات قرار بگیرد.

حجت الاسلام عزیزی بیان داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمود هر اداره ای که مردم در آن احساس حقارت کنند بدون شک آن اداره، اداره جمهوری اسلامی نیست لذا همه مسئولان و مدیران در یک دستگاه اداری باید هدفشان خدمت به مردم باشد.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امورحقوقی استانداری کرمانشاه خاطر نشان کرد: امروز دشمنان سعی دارند بین مسئولان و مردم اختلاف افکنی کنند و وانمود کند فضای سرد و زمستانی بین آنها حاکم است در چنین شرایطی ضروری است با حفظ جایگاه مردم این شیطنت دشمن را نیز نقش بر آب کنید.

وی تاکید کرد: دستگاههای خدمات رسان باید سطح رضایتمندی مردم را روزبه روز ارتقاء دهند.

این مسئول ادامه داد: طرح تکریم ارباب رجوع در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ۸۱ ابلاغ شد که تمام وزارتخانه ها و موسسات و شرکت هایی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است و سایر دستگاههایی که از بودجه عمومی مردم بهره می برند باید از آن پیروی کنند.

حجت الاسلام عزیزی احیای طرح تکریم ارباب رجوع را یکی از مهمترین کارهایی دانست که با جدیت دنبال می شود و اظهار داشت: ۸ کمیته دستگاه‌های اجرایی را از این نظر بررسی می‌کنند.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امورحقوقی استانداری کرمانشاه همچنین از مردم خواست تا شکایات خود را از طریق تماس با سامانه الکترونیکی مردم و دولت ۱۱۱ (سامد) گزارش دهند.

انتهای پیام/

http://dana.ir/1547006
ارسال نظر
نظرات