اخبار داغ

منتقد و کارشناس سینما:

تمام رسانه ها وظیفه دارند یاد شهدا را زنده نگه دارند

تمام رسانه ها وظیفه دارند یاد شهدا را زنده نگه دارند
پرویز فارسیجانی گفت: پاسداشت و گرامیداشت شهدای بسیج به نظرم یکی از حداقل هایی است که جامعه می تواند نسبت به این بزرگان انجام دهد و طبعا وجود جامعه قدردان و قدرشناس نسبت به ایثارگران از جمله شهدای بسیج، یک وظیفه جدی و اصلی است و در این زمنیه رسانه های دیداری و شنیداری، مکتوب و مجازی وظیفه دارند در این زمینه کمک کنند که این اتفاق به خوبی بیافتد و هم خانواده شهدا و هم خود شهدای بسیج مورد تجلیل قرار بگیرند.
[

پرویز فارسیجانی منتقد و کارشناس سینما در خصوص شهدای بسیج در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گفت: پاسداشت و گرامیداشت شهدای بسیج به نظرم یکی از حداقل هایی است که جامعه می تواند نسبت به این بزرگان انجام دهد و طبعا وجود جامعه قدردان و قدرشناس نسبت به ایثارگران از جمله شهدای بسیج، یک وظیفه جدی و اصلی است و در این زمنیه رسانه های دیداری و شنیداری، مکتوب و مجازی وظیفه دارند در این زمینه کمک کنند که این اتفاق به خوبی بیافتد و هم خانواده شهدا و هم خود شهدای بسیج مورد تجلیل قرار بگیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: من فکر می کنم در این زمینه ما هم نسبت به معرفی این شهدا در جامعه وظیفه داریم که خیلی از نسل جدید ما شاید با زحمات و تلاش های این عزیزان آشنا نباشند، معرفی این ها یک قدم خوبی است که رسانه ها می توانند بردارند و همینطور قدرشناسی و ادامه راه این ببزرگان و عزیزان یک وظیفه جدی و مهم است که نباید فراموش شود.

,

این منتقد اظهار داشت: فرمایشاتی که حضرت آقا در این زمینه داشتند به نظرم رهنمود خیلی خوبی است که ما نسبت به شهدا، تمام تداوم انقلاب را مدیون این ها هستیم و باید از این عزیزان کمک بگیریم تا بتوانیم در انجام رسالت انقلاب موفق باشیم.

,

وی خاطرنشان کرد: من فکر می کنم این فرهنگ سازی به عهده همه نهادها و دستگاه ها است و جلوگیری از فراموش شدن این بزرگان یک وظیفه جدی است که متاسفانه اخیرا برخی داشتند تلاش می کردند که حتی اسم شهدا هم کمرنگ شود، این یک خیانت بزرگ به جامعه انقلابی است.

,

فارسیجانی در پایان گفت: ما وظیفه داریم به شیوه های مختلف به صورت فیلم، سینما و سریال و شیوه های متنوع کلیپ سازی سعی کنیم که یاد و خاطر این بزرگان را زنده نگه داریم و فراموششان نکنیم و با مراسمات، همایش ها و نشست های مختلف یاد این عزیزان را جاویدان نگه داریم. روحیه شهادت طلبی و ایثار ضرورت یک جامعه پویا و فعال است که در کشور و انقلاب ما نباید هرگز فراموش شود، به نظر من ما در این زمینه وظیفه داریم این نوع فرهنگ ایثار و شهادت طلبی را ترویج کنیم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه