اخبار داغ

امام جمعه میاندورود:

مسئولان وعده‌های پوچ به مردم ندهند

مسئولان وعده‌های پوچ به مردم ندهند
امام جمعه میاندورود گفت: مسئولان وعده‌های پوچ به مردم ندهند و با تکریم ارباب رجوع با استفاده از توان خود مردم به رفع مشکل بپردازند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، جلسه شورای اداری میاندورود چهارشنبه شب به ریاست فرماندار و با حضور امام جمعه شهرستان و اعضای جلسه شورای اداری میاندورود در سالن اجتماعات فرمانداری میاندورود برگزار شد.
 
حجت الاسلام رضا محمدنسب امام جمعه میاندورود در این جلسه از زحمات 40ساله آیت الله طبرسی تجلیل و با تبریک به حجت الاسلام لائینی، اظهار کرد: همه ما سرباز ولایت فقیه هستیم که باید در سنگر خدمت در جهت تحقق فرمایشات ایشان گام برداریم.
 
محمدنسب با بیان اینکه نیاز فردی و اجتماعی همه ما در جامعه داشتن اخلاق نیکو است باید بدخلقی را کاهش دهیم، بیان کرد: مسئولان وعده‌های پوچ به مردم ندهند و با تکریم ارباب رجوع با استفاده از توان خود مردم به رفع مشکل بپردازند.
 
حسین منفردی فرماندار میاندورود نیز در این جلسه ضمن تبریک فرا رسیدن هفته وحدت و تبریک میلاد پیامبر و امام جعفر صادق(ع)، گفت: پیامبر اسلام اسوه اخلاق است و همه ما در اندیشه و عمل از پیروان شایسته ایشان باشیم.
 
منفردی با مطرح کردن اخلاق به‌عنوان محور سیره عملی و دینی، تصریح کرد: اخلاق یعنی کاهش درد و رنج دیگران و هر کسی که به خود و جامعه و طبیعت ظلم نکند انسان اخلاق مداری است.
 
وی با تاکید بر رعایت اخلاق سیاس، خاطرنشان کرد: اخلاق و سیاست باید در جامعه اسلامی پررنگ باشد و بدانیم مردم به‌عنوان ولی نعمت ما نیازمند توجه هستند و در راستای فعالیت و کاهش رنج آنان گام برداریم.
 
منفردی با بیان اینکه مسئولان امانت‌دار هستند و رای مردم حق الناس است، افزود: مدیران طبق قانون نباید در سیستم اداری فعالیت انتخاباتی داشته باشند و اخلاق مدیریتی حکم می‌کند خارج از وقت اداری هم له یا علیه کسی فعالیت انتخاباتی نداشته باشند.
 
فرماندار میاندورود در پایان گفت: کاهش استفاده از کاغذ در ادارات در دستور کار است و مدیران دراین زمینه توجه داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه