اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد:

آغاز رزمایش «الی بیت المقدس» در نجف آباد با حضور هشت گردان بسیج

آغاز رزمایش «الی بیت المقدس» در نجف آباد با حضور هشت گردان بسیج
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد گفت: صبح امروز رزمایش الی بیت المقدس با حضور هفت گردان بیت المقدس و یک گردان کوثر در نجف آباد آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الله صفرپور در گفتگو با صاحب نیوز در حاشیه آغاز رزمایش «الی بیت المقدس» این شهرستان بیان کرد: بسیجیان غیور دیار شهیدان کاظمی و حججی، این رزمایش را از امروز با استعداد هفت گردان بیت المقدس و یک گردان کوثر با چهار هدف محوری آغاز کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد افزود: رزمایش الی بیت المقدس با شعار محوری «40 سال مردم یاری، امنیت و خدمت» با هدف لبیک به امام حاضر و اعلام آمادگی و جانفشانی برای انقلاب اسلامی تا فردا ادامه خواهد داشت.

,

وی با اشاره به اینکه حفظ و انسجام و به کار گیری نیروهای سازمان یافته مردمی در قالب گردان های بیت المقدس و کوثر در راستای اهداف پیش بینی شده یکی از اهداف این رزمایش است، خاطر نشان کرد: ایجاد توانایی و آمادگی های لازم دفاعی و امنیتی در بسیجیان سازمان رزم بسیج برای دفاع از انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقابله با تهدیدات و ایجاد آمادگی لازم برای کمک به هموطنان و همشهریان در حوادث غیر مترقبه از دیگر اهداف به شمار می رود.

,

صفرپور در پایان گفت: بحمدالله امروز مردم کشور ما با گذشت 4دهه از انقلاب اسلامی و عبرت آموزی از گفتمان های دهه گذشته به این باور رسیده است که گفتمان سازش، غربگرا و سرمایه ای نمی تواند موتور محرک شتاب زای پیشرفت کشور باشد و مقدمات تحقق اهداف مرحله ای انقلاب را فراهم کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه