اخبار داغ

معاون فرهنگی وزیر ارشاد در یزد مطرح کرد؛

رویداد محله‌ای "نشاط و کتاب"؛ فرصتی مناسب برای ترویج فرهنگ کتابخوانی

رویداد محله‌ای "نشاط و کتاب"؛ فرصتی مناسب برای ترویج فرهنگ کتابخوانی
معاون فرهنگی وزیر ارشاد درحاشیه بازدید از طرح رویداد محله‌ای نشاط و کتاب فرصت مناسب برای ترویج فرهنگ کتابخوانی دانست و گفت: قطعا چنین رویدادهایی در ایجاد علاقه مردم و به ویژه کودکان و نوجوانان به کتاب خوانی بی تاثیر نخواهد بود و می تواند تاثیر مثبتی داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معاون فرهنگی وزیر ارشاد درحاشیه بازدید از طرح رویداد محله‌ای نشاط و کتاب در مصاحبه با یزدرسا؛ با اشاره به نوآوری این طرح گفت: اجرای این طرح برای خیلی از مردم تازگی دارد و فرصت مناسبی را برای قرار دادن کتاب در دسترس عموم مردم به ویژه کودکان و نوجوانان فراهم آورده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

محسن جوادی افزود: درخیلی از مناطق شهر کتابفروشی وجود ندارد و این کتاب فروشی که به صورت سیار در محلات حضور پیدا می کند میتواند زمینه آشنایی بیشتر خانواده ها به ویژه کودکان و نوجوانان را با کتاب های مختلف فراهم کند ضمن اینکه برنامه های فرهنگی که درکنار کتابفروشی مانند کتاب خوانی نوجوانان و کودکان اجرایی می شود کار بدیع و جذابی است.

,

وی پیرامون تاثیر این گونه اقدامات در خصوص ترویج فرهنگ کتابخوانی تصریح کرد: باید در زمینه دسترس قرار دادن کتاب به مردم روش های متنوع و خلاقانه ایجاد کنیم که همین راه اندازی اتوبوس سیار کتاب روشی جذاب، جالب و مبتکرانه است وفرصت خوبی را برای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی به وجود آورده است.

,

جوادی با تاکید بر این نکته که از هر طرحی که مروج فرهنگ کتاب خوانی باشد استقبال می کنیم اظهار داشت: قطعا چنین رویدادهایی در ایجاد علاقه مردم و به ویژه کودکان و نوجوانان به کتاب خوانی بی تاثیر نخواهد بود و می تواند تاثیر مثبتی داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه