اخبار داغ

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

تفرقه و اختلاف امت اسلامی محصول نفوذ و توطئه نظام‌های استکباری است

تفرقه و اختلاف امت اسلامی محصول نفوذ و توطئه نظام‌های استکباری است
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: برخی اختلافات و تفرقه های موجود در دنیای اسلام و جوامع اسلامی محصول نفوذ و توطئه های نظام سلطه و استکبار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حجت الاسلام ناصرشکریان امیری صبح امروز در جلسه پرسنلی کارکنان تبلیغات اسلامی استان ضمن عرض تبریک بمناسبت فرا رسیدن ایام ولادت نبی معظم و مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفرصادق (ع) و هفته وحدت ، اظهار داشت : وحدت امروز راهبردی ترین مساله و حائز اهمیت در دنیای اسلام است که باید با تحکیم آن در جوامع اسلامی در مقابل توطئه ها و اختلاف افکنی ها ایستادگی کرد.

وی در ادامه با اشاره به سیره و روش زندگانی نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و نوع مدیریت ایشان در دوران بابرکت حیاتشان افزود: محبوبیت رسول مکرم اسلام (ص) در نزد خدای متعال و امت اسلامی نشان از ویژگی های منحصربفرد ایشان بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به برخی اختلافات قومی و قبیله ای در جوامع اسلامی اشاره و تصریح کرد : تمام تفرقه افکنی ها و اختلافات در برخی جوامع اسلامی محصول نفوذ و توطئه های نظام های استکباری و استبدادی جهان است.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در ادامه سخنان خود به اهمیت موضوع وحدت در این برهه از زمان اشاره و تاکید کرد: همه کشورهای اسلامی باید به دور از هرگونه اختلاف و تفرقه مسیر همدلی و وحدت را دنبال کنند و در مقابل توطئه های دشمنان اسلام هوشمندانه عمل کنند.

شکریان امیری در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت تبیین و روشنگری مسائل مهم دنیای اسلام در جوامع اسلامی اشاره و خاطر نشان کرد: انسجام و اتحاد دنیای اسلام و امت اسلامی می تواند در برابر زورگویی ها و زیاده خواهی های دشمنان بهترین استراتژی باشد و از این وحدت و همدلی در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی و عزت اسلام بهره برداری کرد.

استاد حوزه های علمیه و دانشگاه های مازندران در بخش پایانی سخنان خود ، پیامبر مکرم اسلام (ص) را منادی وحدت دنیای اسلام دانست و بیان داشت:پرهیز از اختلافات و توجه به مشترکات و  اتحاد و انسجام دنیای اسلام اصل مورد تاکید و دغدغه معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری(حفظه الله ) بوده و هست و ایجاد شکاف و اختلاف در جوامع اسلامی جزء به ضرر دنیای اسلام نخواهد بود و از این فرصت دشمنان اسلام در راستای تقویت و حفظ منافع خود در منطقه بهره برداری خواهند کرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه