اخبار داغ

از سوی کارشناس مسائل سیاسی مطرح شد؛

رئیس جمهور بگوید برای اشتغال و حل مشکلات اقتصادی چه کرده است؟

رئیس جمهور بگوید برای اشتغال و حل مشکلات اقتصادی چه کرده است؟
کارشناس مسائل سیاسی گفت: بهتر نیست که آقای روحانی به جای فرافکنی بگویند در ایجاد اشتغال و حل مشکلات اقتصادی، برای ازدواج جوانان که یکی از دغدغه های اصلی جامعه امروز است و برای رشد علمی و کاهش نرخ تورم و بسیاری از این موارد چه کردند؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید باقری در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در خصوص صحبت های اخیر رئیس جمهور برای مبارزه با فساد اظهار کرد: برخی انسان ها که پاسخ منطقی و محکمی ندارند و حتی در آن موضوع مشکلاتی دارند، معمولاً فرافکنی می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

کارشناس مسائل سیاسی گفت: آقای روحانی اگر به این پرونده ها که نام می برند دسترسی و اطلاع دارند بهتر است که آن ها را در اختیار قوه قضائیه دهند تا این قوه با قاطعیت و به دور از جناح با  برخورد کند.

,

باقری بیان کرد: زمانی که دستگاه های مسئول قرار بود با برادر رئیس جمهور برخورد کنند موضع گرفت و اعلام کرد که حسن فریدون خط قرمز من است و با توجه به این نکته باید این سؤال پرسید که با کدام منطق عقلانی از برخورد با فساد در بین مردم صحبت می کنند.

,

وی با توضیح اینکه دشمنان برای تخریب این نظامی که هزاران هزار جوان در آن شهید شدند، از صحبت های رئیس جهور استفاده می کنند، خطاب به وی تصریح کرد: آقای روحانی فکر نمی کنید که امروز فضای انتخاباتی سال های 92 و 96 نیست و شما امروز رئیس جمهور و سکان دار کشور هستید.

,

این کارشناس مسائل سیاسی اضافه کرد: بهتر نیست که آقای روحانی به جای فرافکنی بگویند در ایجاد اشتغال و حل مشکلات اقتصادی که وعده های انتخاباتی، برای ازدواج جوانان که یکی از دغدغه های اصلی جامعه امروز است، برای رشد علمی و کاهش نرخ تورم و بسیاری از این موارد چه کردند؟

,

وی در پایان با توضیح اینکه باید دید آقای رئیس جمهور آیا از وضع معیشتی مردم خبر دارند یا خیر، تأکید کرد: دهک های پایین جامعه، امروز با مدیریت این دولت با زحمت فراوان زندگی می کنند و دولت مردان باید این ها را پاسخ دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه