اخبار داغ

با حضور معاون اول رئیس جمهور؛

استادیوم ۱۵ هزار نفری ورزشگاه شهید باکری ارومیه افتتاح شد

استادیوم ۱۵ هزار نفری ورزشگاه شهید باکری ارومیه افتتاح شد
استادیوم ۱۵ هزار نفری ورزشگاه شهید باکری ارومیه با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، این استادیوم عصر امروز و در آخرین برنامه معاون اول رئیس جمهور و تعدادی از وزیران دولت در ارومیه افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

اسحاق جهانگیری، در مراسم افتتاح استادیوم ۱۵ هزار نفری ارومیه، اظهار داشت: احداث زیرساخت‌های مورد نیاز قشر جوان از وظایف مهم دولت‌هاست که به خوبی در کشور انجام شده است و افتتاح صدها طرح طی سال‌های اخیر آن را نشان می‌دهد.

,

وی، افزود: دشمنان به دنبال ناامید کردن مردم به ویژه جوانان از آینده کشور هستند و اجرای اینگونه طرح‌ها آنان را در رسیدن به اهداف خود ناامید می‌کند.

,

معاون اول رئیس جمهور، بیان کرد: همه مسئولان باید تلاش کنند تا امید به آینده در جوانان روز به روز بیشتر شود و همراهی همه بخش‌ها در این خصوص ضروری است.

,

وی، نگاه مساوی به شادابی و نشاط دختران و پسران را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: برخی افراد مخالف حضور بانوان در ورزشگاه‌ها هستند ولی باید بدانند که زنان جامعه ما طی سال‌های طولانی گذشته به صورت کاملا اسلامی در میادین حضور یافته‌اند و از اعتقادات خود نیز با وجود درخشش در بسیاری از مسابقات عدول نکرده‌اند.

,

جهانگیری، تاکید کرد: ما باید همیشه برای بانوان در میادین ورزشی، شرایط مناسب به وجود بیاوریم.

,

وی، با اشاره به اینکه دولت در همه استان‌های کشور طرح‌های چندین هزار میلیاردی برای توسعه مناطق مختلف به بهره‌برداری می‌رساند، گفت: در سفر اخیر رییس‌جمهوری به ۲ استان کرمان و یزد بیش از ۱۴۰ هزار میلیارد ریال طرح به بهره‌برداری رسید که نشان‌دهنده توجه به همه نقاط کشور است.

,

معاون اول رئیس جمهور، افزود: در آذربایجان‌غربی نیز طی دیروز و امروز میلیاردها تومان طرح به بهره‌برداری رسید و تنها یک طرح انتقال آب به دریاچه ارومیه که امروز مورد بازدید قرار گرفت، حدود ۱۴ هزار میلیارد ریال هزینه داشته و برای اتمام آن هم حدود هفت هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

,

در ادامه مراسم، استاندار آذربایجان‌غربی در سخنان، عنوان کرد : آذربایجان‌غربی زخم عقب‌ماندگی در حوزه‌هایی نظیر زیرساخت‌های آموزشی، ریلی و سرانه پایین درآمدی را با خود به همراه دارد و باید برای التیام این زخم‌ها تلاش بسیار بیشتری صورت گیرد.

,

وی، اضافه کرد: این استان همچنان نیازمند توجه ویژه دولت است و علاوه بر موارد زیرساختی، وجود مشکلات در شهرک‌های صنعتی و همچنین شکاف شاخص‌های توسعه‌یافتگی با متوسط کشوری نیز باید با برنامه‌ریزی مناسب رفع شود.

,

محمدمهدی شهریاری، آذربایجان‌غربی را استانی شاخص در کاهش نرخ بیکاری، کاهش تورم، رشد صادرات، بهبود فضای کسب و کار عنوان کرد و ادامه داد: در ماه‌های اخیر در همه این موارد، استان برتر کشور بوده‌ایم که امیدواریم با نگاه مثبت دولت به استان این روند ادامه یابد.
استاندار آذربایجان‌غربی اضافه کرد: این موفقیت‌ها با وحدت و همراهی مردم و توجه ویژه دولت محقق شده است.

,
,

وی، اظهار داشت: امروز دولت با سرمایه‌گذاری تاریخی زمینه احیای دریاچه ارومیه و بهبود شاخص‌های زیربنایی توسعه را در استان رقم زده که امیدواریم این نگاه مثبت همچنان استمرار داشته باشد.

,

استاندار آذربایجان‌غربی، با بیان اینکه تیم فوتبال ۹۰ ارومیه در سال‌های اخیر جان تازه‌ای به خود گرفته است، گفت: علاوه بر رشته‌های فوتبال و والیبال که سرمایه‌گذاری زیادی در روی آنها داشته‌ایم رشته‌های قایقرانی، وزنه‌برداری، کوهنوردی، کبدی، فوتسال و شمشیربازی استان نیز در مسابفات مختلف درخشیده‌اند که نتیجه نگاه ویژه به این بخش بوده‌است.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه