اخبار داغ

گزارش وزیر آموزش و پرورش به نمایندگان درباره طرح رتبه‌بندی معلمان

گزارش وزیر آموزش و پرورش به نمایندگان درباره طرح رتبه‌بندی معلمان
عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش مجلس از حضور وزیر آموزش و پرورش در این کمیسیون برای ارائه گزارش عملکرد درباره موضوع رتبه بندی معلمان به اعضای کمیسیون خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، در تشریح دستورکار هفته آتی کمیسیون آموزش گفت: قرار است تا در جلسات هفته آقای منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برای ارائه گزارش از عملکرد وظایف دانشگاه پیام نور مندرج در مفاد قانون برنامه ششم توسعه به اعضای کمیسیون ارائه دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرگزاری تسنیم,

وی افزود: همچنین طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش به منظور ارائه گزارش عملکرد  این وزارتخانه درباره موضوع رتبه‌بندی معلمان مندرج در مفاد قانون برنامه ششم توسعه کل کشور روز(دوشنبه 27 آبان) در کمیسوین حضور یابد.

,

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش مجلس اظهار داشت: قرائت گزارش کمیته‌های ماده 234 درباره اداره اموال بنیاد آرشام توسط وزارت آموزش و پرورش و همچنین  نحوه اداره مراکز رفاهی درمانی و هزینه کرد درآمدهای آن در ادارات کل آموزش و پرورش استان کرمان نیز دیگر دستور کار کمیسیون در هفته آینده است.

,

حجت‌الاسلام سلیمی تصریح کرد: بررسی سوالات حسن کامران، حسین مقصودی، حسین نیاز آذری، سید کاظم دلخوش اباتری و همچنین محمد علی پورمختار از وزیر آموزش و پرورش نیز در دستورکار نمایندگان قرار دارد.

,

نماینده محلات در مجلس گفت:همچنین قرار است تا وزیر علوم برای پاسخگویی به سوالات سید جواد حسینی‌کیا،  بیت‌الله عبدالهی، رضا شیران خراسانی، حسن کامران، علی کاظمی باباحیدری  و همچنین زهرا ساعی در کمیسیون آموزش حضور یابد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه