اخبار داغ

مدیرکل حفظ آثار مازندران عنوان کرد؛

برگزاری کنگره بین‌المللی شعر و داستان کوتاه در بهمن‌ماه امسال

برگزاری کنگره بین‌المللی شعر و داستان کوتاه در بهمن‌ماه امسال
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از برگزاری همایش آزادگان بسیج در هفته بسیج و همچنین کنگره بین‌المللی شعر و داستان کوتاه و همایش فاتحان فاو با همکاری استان‌های گلستان، گیلان و مازندران در بهمن ماه سال‌جاری در مرکز استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سردار عبدالله ملکی پنج شنبه شب در گردهمائی مسئولان دفاتر حفظ آثار شهرستان‌های مازندران در جویبار با بیان اینکه تاکنون 30 هزار ساعت خاطره از خانواده شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس جمع‌آوری شده است گفت: تا نیمه اول سال 99  خاطرات بیش از ۱۰ هزار شهید دفاع مقدس جمع‌اوری خواهد شد.
 
وی افزود: از 30 هزار ساعت خاطرات جمع‌آوری شده، 25 هزار ساعت مربوط به خانواده شهداست و 5 هزار ساعت متعلق به خاطرات رزمندگان است که این میزان بسیار کم بوده و باید تلاش خود را بیشتر کنیم.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از تدریس درس دفاع مقدس بین کارمندان در فضای مجازی خبر داد و گفت: تاکنون 3 هزار و 500 نفر از کارمندان درس دفاع مقدس را در فضای مجازی سپری کردند که به همه آنان مدرک داده شد.
 
ملکی تصریح کرد: مازندران میزبان 375 شهید گمنام است که بیشتر یادمان‌های شهدای گمنام استان به اتمام رسیده و مابقی نیز تا پایان شش ماه نخست سال آینده تکمیل خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه ۱۹۷ کتاب توسط اداره کل حفظ و آثار استان مازندران به چاپ رسیده ایت اظهار کرد: ۱۰ کتاب دیگر نیز آماده چاپ است و در آینده نیز ۱۲۳ کتاب دیگر توسط اداره کل  حفظ آثار استان مازندران و گلستان در حوزه‌های یگان‌های رزم، دولت و مردم به چاپ خواهد رسید.
 
 
مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران بااشاره به اینکه ۳۰۰ شناخت‌نامه فرماندهان شهید را دردستور کار داریم افزود: تاکنون قریب به ۵۰ مورد آن به نوشته  تحریر در آمده است.
 
ملکی در پایان از برگزاری همایش آزادگان بسیج در هفته بسیج خبرداد و گفت: کنگره بین‌المللی شعر و داستان کوتاه و همچنین همایش فاتحان فاو با همکاری استان‌های گلستان، گیلان و مازندران در بهمن ماه سال‌جاری در مرکز استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه