اخبار داغ

"صبح و نشاط" به وقت میاندوآب، شهر دوچرخه ایران + تصاویر

"صبح و نشاط" به وقت میاندوآب، شهر دوچرخه ایران + تصاویر
همایش بزرگ دوچرخه سواری در میاندوآب، شهر دوچرخه ایران با حضور هزاران نفر رکابزن و اقشار مختلف برگزار و از برنامه “صبح و نشاط” شبکه سوم سیما به صورت زنده روی آنتن رفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، در این همایش باشکوه که به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج و میلاد باسعادت حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفرصادق(ع) برگزار شد، بیش از ۱۰۰هزار نفر از اقشار مختلف مردم میاندوآب، با انواع دوچرخه در همایش شرکت کرده و نشان دادند که عنوان “شهر دوچرخه” ایران برازنده میاندوآب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

شرکت کنندگان در این همایش که به صورت زنده نیز از شبکه سه سیما و برنامه “صبح و نشاط” پخش می شد، مسیر کوی معلم تا میدان امام علی(ع) در میاندوآب را رکاب زدند، هم چنین اقشار مختلف مردم نیز به صورت پیاده با تجمع در میدان امام خمینی(ره) این شهر، خود را به صورت پیاده روی خانوادگی به محل پایانی همایش رساندند.

,

در این همایش سخنرانان نیز در سخنانی ضمن تقدیر از حضور شرکت کنندگان،با بیان اینکه ورزش دشمن بیماری و ضامن سلامتی است، بر لزوم استفاده از دوچرخه این وسیله پاک برای داشتن هوای پاک و سالم تاکید کردند.

,

در پایان این همایش نیز جوایزنفیسی  از جمله چهار دستگاه خودروی پراید و 110 دستگاه دوچرخه به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا شد.

,

برنامه تلویزیونی “صبح و نشاط” روزهای جمعه میزبان شهرهای مختلف کشور برای پوشش تلویزیونی همایش های پیاده روی و دوچرخه سواری است و امسال برای سومین سال متوالی در همایش دوچرخه سواری که با عنوان”میاندوآب، شهر دوچرخه ایران” برگزار شد، میهمان مردم میاندوآب بود.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه