اخبار داغ

امام جمعه موقت خرم‌آباد:

برگشت ۴۹ هزار میلیارد از دستان مفسدان اقتصادی توسط قوه قضائیه قابل تقدیر است

برگشت ۴۹ هزار میلیارد از دستان مفسدان اقتصادی توسط قوه قضائیه قابل تقدیر است
امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: برگشت ۴۹ هزار میلیارد از دستان مفسدان و انسان‌های فاسد و مفسدان اقتصادی، بازگشت ۱۷۸ هزار هکتار اراضی از چنگ زمین خواران و دلالان، مهار ۴ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی از جمله اقدامات قابل تقدیر قوه قضاییه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، سیدلطف الله حیات‌الغیب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر خرم‌آباد با اشاره به آراستگی پیامبر(ص) به تربیت الهی اظهار داشت: بالاترین نوع تربیت، تربیت خدایی و الهی است که خداوند نیز همه صفات خود را با توجه به ظرفیت پیامبر اکرم (ص) در وجود او می‌گذارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

وی با بیان روایتی از امام صادق(ع) پیرامون خصائل و ویژگی‌های مؤمنان افزود: عدم شتابزدگی مؤمن در انجام امورات، صبوری، شاکر بودن، قناعت، مردم آزار نبودن، ظلم نکردن به دشمن وعدم تجاوز از حدود الهی و تن پرور نبودن درشناسنامه مؤمنان است؛ ضروری است وجود امام معصوم و پیامبر عظیم الشان اسلام را در برنامه زندگی مان سرلوحه کارها قرار دهیم.

,

امام جمعه موقت خرم‌آباد عنوان کرد:در جامعه اسلامی تعداد کتابخوان‌ها اندک است،کتابی که می‌تواند ما را در مسیر زندگی‌مان آگاه کند لذا باید حشر و نشرمان با کتاب باشد.

,

وی با اشاره به این که اصل وجود قوه قضاییه برای مقابله با فساد است بیان کرد: برگشت ۴۹ هزار میلیارد از دستان مفسدان و انسان‌های فاسد و مفسدان اقتصادی، بازگشت ۱۷۸ هزار هکتار اراضی از چنگ زمین خواران و دلالان، مهار ۴ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی از جمله اقدامات قابل تقدیر قوه قضاییه است که سبب امید و شادی در میان مردم شده است بنابراین مردم و مسئولان باید از قوه قضاییه حمایت کنند و نکند در برخوردمان قوه قضاییه را تضعیف کنیم، مردم می‌فهمند چه کسانی خدمت می‌کنند رضایت مردم، رضایت خداوند است.

,

حیات الغیب در رابطه با گران شدن بنزین گفت:این طرح مورد تفاهم دولت، مجلس ومورد حمایت نخبگان اقتصادی بوده است اگرچه ضروری است دولت با نظارت مستمر بر نحوه اجرا و بررسی پیامدهای این طرح مانع گرانی بی رویه کالاها شود، هم چنین مردم حق دارند از چگونگی هزینه صحیح منابع حاصل از این طرح مطلع شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه