اخبار داغ

کارشناس مسائل مذهبی:

شیعیان باید در مدار ولایت پیامبر حرکت کنند

شیعیان باید در مدار ولایت پیامبر حرکت کنند
کارشناس مسائل مذهبی با اشاره به میلاد با سعادت پیامبراکرم (ص) و روز اخلاق و مهروزی گفت: پیامبر بهترین الگو برای اخلاق در دنیاست و از طرفی خداوند به ما ماموریت داده که در مدار ولایت پیامبر حرکت کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام ناصر صفری افلاکی، کارشناس مسائل مذهبی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، اظهار داشت: پیامبر ما مثل همه پیامبران الهی همان طور که در ایمان، مقام، منزلت و مرتبت سرآمد همه پیامبران بوده و گل سرسبد آنها بوده در اخلاق نیز بالاترین مدال را از خدای عزوجل دریافت کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی ادامه داد: خداوند در قرآن می فرماید: پیامبر از خدای عزوجل مدال خلق عظیم دریافت کرده است و این بالاترین مقام و افتخار است.

,

این کارشناس مذهبی با تاکید بر سخنان پیامبر (ص) گفت: همان طور که همه می دانیم پیامبر برای مکارم و فضایل اخلاقی و به انتها رسیدن قله کمال مبعوث شده است چرا که قبل از بعثت پیامبر اخلاق بعنوان حلقه ای گمشده در یک خط نازک مطرح و محقق شده و تجلی پیدا نکرده است.

,

وی ادامه داد: پیامبر (ص) با اخلاق خودشان به اخلاق آبرو دادند و رکورد اخلاق را طوری شکستند که قبل و بعد از او سالهای سال از این قله دور بودند و هیچ کس به آن قله هیچ وقت نخواهد رسید.

,

افلاکی پیامبر (ص) را بهترین الگوی اخلاق دانست و گفت: پیامبر بهترین الگو برای اخلاق در دنیاست و از طرفی خداوند به ما ماموریت داده که در مدار ولایت پیامبر باشیم که در قرآن با کلمه میت تعبیر کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه