اخبار داغ

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری؛

سهمیه‌بندی بنزین روی قیمت کالاها تاثیری ندارد/ در صورت مشاهده تخلف برخورد جدی می‌شود

سهمیه‌بندی بنزین روی قیمت کالاها تاثیری ندارد/ در صورت مشاهده تخلف برخورد جدی می‌شود
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: به اندازه کافی کالاهای اساسی مورد نیاز مردم ذخیره شده و سهمیه بندی بنزین نمی تواند تاثیری بر روی قیمت ها داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سجاد رستمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: از روز گذشته ما جلسات متعددی با مسئولین ربط داشته ایم و خوشبختانه به این نتیجه رسیده که کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به اندازه کافی در استان وجود دارد و در این زمینه ما هیچ گونه مشکلی نداریم.

وی با اشاره به اینکه در بحث توزیع و کنترل هزینه ها بازرسی ها را تشدید کردیم بیان داشت: تا این لحظه هیچ گونه تخلفی در این زمینه گزارش نشده است.

رستمی با تاکید بر اینکه بازرسی‌ها  در سطح بازار  به موقع انجام میگیرد عنوان کرد: کالاهایی که با کامیون جابه جا می شوند نباید هیچ گونه افزایش قیمتی داشته باشد چراکه سوخت کامیون ها با گازئیل بوده و ما افزایش قیمت گازوئیل را نداشته ایم.

وی افزود: سهمیه بندی بنزین  تا اطلاع ثانوی در استان چهارمحال و بختیاری نیز نمی تواند روی کالا ها تاثیری داشته باشد  و در این راستا ما نظارت کافی را خواهیم داشت.

رستمی با اشاره به اینکه چنانچه سهمیه بندی بنزین ممکن است در روی بعضی از کالاها  تاثیری داشته باشد از طریق اتحادیه ها اعلام خواهد شد  اظهار کرد: این تغییر به صورت ناچیز خواهد بود و در اولین فرصت این افزایش به اتحادیه ها و اصناف اعلام خواهد شد و قبل از اعلام قیمت اتحادیه ها، هیچ گونه تغییر قیمتی پذیرفتنی نیست .

وی ادامه داد: ما با کسانی که بخواهند از این شرایط سو استفاده کنند و بخواهند توزیع کالا را دچار اخلال کنند قطعا" برخورد خواهیم کرد و گزارش آن را  از طریق رسانه ملی و خبرگزاری ها اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه