اخبار داغ

شهردار اهرم خبر داد؛

مجوز معدن مخلوط کوهی شهرداری اهرم صادر شد

مجوز معدن مخلوط کوهی شهرداری اهرم صادر شد
شهردار اهرم گفت: پس از پیگیری های فراوان مجوز برداشت مخلوط کوهی برای شهرداری اهرم از سوی اداره صنعت معدن و تجارت استان صادر گردید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، قاسم شکوه شهردار اهرم با اشاره به مجوز معدن کوهی شهرداری اهرم گفت: پس از پیگیری های فراوان مجوز برداشت مخلوط کوهی برای شهرداری اهرم از سوی اداره صنعت معدن و تجارت استان صادر گردید.

شکوه اظهار داشت: یکی از خواسته و مطالبات مهم و ضروری شهرداری در سالیان اخیر داشتن مجوز یک معدن برداشت مخلوط جهت تسطیح و تعریض معابر و کوچه و همچنین اجرای پروژه های عمرانی بود ، که با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی شهرداری در یک سال اخیر با همکاری اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان و پیگیری‌های مستمر رفیعی پور فرماندار محترم و ریاست و اعضای محترم شورای شهر مجوز برداشت مخلوط برای شهرداری صادر گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,
,
,



شهردار اهرم خاطر نشان کرد: این معدن در سه کیلومتری شمال شهر اهرم واقع شده است و از این تاریخ شهرداری مجوز قانونی برداشت را در اختیار دارد.در سالهای گذشته بدلیل نداشتن مجوز لازم شهرداری متقبل هزینه های زیادی برای خرید مخلوط کوهی و سرندی شده است .

قاسم شکوه شهردار اهرم از پیگیریها و تلاشهای مهندس بیغش و کارشناسان و مشاورین مربوط تشکر و قدردانی کرد.

, ,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه