اخبار داغ

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم:

هیچ گونه افزایش قیمتی نخواهیم داشت

هیچ گونه افزایش قیمتی نخواهیم داشت
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم با اشاره به اینکه باید کنترل ها و نظارت ها بیشتر شود،گفت: با توجه به افزایش قیمت و سهمیه‌بندی بنزین هیچ‌گونه افزایش قیمت کالاها و خدمات را دراین استان نخواهیم داشت و روال مانند گذشته خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  مهرداد غضنفری در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به بحث افزایش قیمت بنزین، اظهار داشت: طبق تصمیم ستاد تنظیم بازار قم مقرر شد اتاق اصناف و سازمان صمت استان بر قیمت ها کنترل و نظارت بیشتری داشته باشند.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش قیمت و سهمیه‌بندی بنزین هیچ‌گونه افزایش قیمت کالاها و خدمات را دراین استان نخواهیم داشت و قیمت ها مانند گذشته خواهد بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم با اشاره به اینکه اداره کل تعزیراتی حکومتی هم باید با هرگونه تخلفی برخورد کند، افزود:

وی خاطرنشان کرد: درحال حاضر نیز همه دستگاه‌ها موظف هستند در رابطه با کنترل قیمت‌ها وظایف خود را باجدیت انجام دهند و هیچ نگرانی نداریم.

غضنفری بیان داشت: توصیه ما به دستگاه‌ها اجرایی این است که وقت بیشتری برای نظارت مستمر و فراهم کردن ابزارکارهای نظارتی و بازرسی ایجاد کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , , قم فردا, قم فردا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه