اخبار داغ

رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان راز و جرگلان:

هرگونه افزایش قیمت تخلف است/ با متخلفین برخورد قانونی سختی خواهد شد

هرگونه افزایش قیمت تخلف است/ با متخلفین برخورد قانونی سختی خواهد شد
رئیس اداره صمت شهرستان راز و جرگلان گفت: هرگونه افزایش قیمت سوء استفاده از شرایط بازار تلقی می شود و حتما با متخلفین برخورد قانونی سختی خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان راز و جرگلان در گفتگو با خبرنگار اخبار راز و جرگلان گفت: با افزایش قیمت نرخ بنزین قطعا مردم شاهد افزایش قیمت کالاها در شهرستان نخواهند بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اخبار راز و جرگلان,  ,

وی تصریح کرد: اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان حتی خارج از ساعات اداری به صورت شبانه روزی ازتمامی واحدهای صنفی رصد داشته و خواهد داشت.

,

ناصر قدیمی با بیان این که نرخ گازوئیل در طرح اقتصادی دولت افزایش نیافته است خاطر نشان کرد: حمل و نقل کالاهای مصرفی توسط ناوگان گازوئیل سوز انجام می شود، لذا کمترین تغییر افزایش قیمت را نخواهیم داشت و با بازرسی مستمر از اصناف با تغییر قیمت ها برخورد جدی خواهد شد.

,

وی افزود: هرگونه افزایش قیمت سوء استفاده از شرایط بازار تلقی می شود و حتما با متخلفین برخورد قانونی سختی خواهد شد.

,

رئیس اداره صمت شهرستان راز و جرگلان در پایان تاکید کرد: ضمن تقدیر و تشکر ویژه از همراهی مردم شریف و بزرگوار شهرستانمان، انتظار داریم این عزیزان به عنوان ناظر واقعی بازار در صورت مواجهه با هرگونه تخلف و افزایش قیمتی موارد را به سامانه نظارتی 124 منعکس کنند تا در اسرع وقت با متخلفین برخورد شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه