اخبار داغ

کمتر از ۴۰ درصد پزشکان کارتخوان نصب کرده اند

کمتر از ۴۰ درصد پزشکان کارتخوان نصب کرده اند
مدیرکل دفتر تنظیم مقررات و نظارت سازمان امور مالیاتی گفت: با وجود اعلام همه نهاد‌های نظارتی تا امروز کمتر از ۴۰ درصد پزشکان کارتخوان نصب کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدا و سیما مدیرکل دفتر تنظیم مقررات و نظارت سازمان امور مالیاتی در ارتباط تلفنی با برنامه سلام صبح بخیر شبکه سوم سیما گفت: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان نظام پزشکی، ان جی او‌ها، نهاد‌های نظارتی و رسانه‌ها بار‌ها پزشکان را به اجرای قانون دعوت کرده اند، اما ظاهرا این بخش فرهیخته جامعه قصد تمکین از قانون را ندارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
علی رستم پور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با پزشکانی که کارتخوان نصب نکنند چه برخوردی خواهد شد گفت: قانونگذار تکلیف را مشخص کرده است و نصب نکردن کارتخوان دو درصد جریمه مالیاتی دارد، اما سازمان امور مالیاتی به این موضوع اکتفا نمی‌کند و قطعا برای ما پزشکانی که از قانون تمکین کرده اند با آن‌هایی که به قانون بی اعتنا هستند تفاوت می‌کند و ما در ارزیابی مالیات سال ۹۸ قطعا پزشکان متخلف را مدنظر خواهیم داشت.
,
 
,
رستم پور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا پروانه پزشکی این دسته از پزشکان لغو می‌شود؟ گفت: در شرایط کنونی چنین حکمی وجود ندارد، اما هفته گذشته آیین نامه‌ای ابلاغ شد که در آن آیین نامه اگر دستگاه‌ها و اصناف در بحث پرداخت مالیات تمکین‌های لازم را نداشته باشند پس از اخطار اولیه و ثانویه، پروانه فعالیت آن‌ها ابطال خواهد شد که این موضوع شامل پزشکان نیز می‌شود.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه