اخبار داغ

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

افزایش 3 برابری قیمت بنزین در مجلس رد شده بود/ اقدام دولت به ضرر قشر مستضعف جامعه است

افزایش 3 برابری قیمت بنزین در مجلس رد شده بود/ اقدام دولت به ضرر قشر مستضعف جامعه است
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه اقدام دولت در افزایش قیمت بنزین به ضرر قشر مستضعف جامعه است، گفت: هرگونه اقدام دولت برای افزایش قیمت بنزین باید با بررسی در مجلس و انجام اقدامات کارشناسی انجام شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نادر قاضی‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار اروم‌نیوز، در خصوص افزایش قیمت بنزین و اقدام دولت در این زمینه، اظهار داشت: انجام چنین اقدامی باید بعد از نظر مجلس و نیز با بررسی‌های کارشناسانه انجام می‌شد ولی اینکه بصورت شبانه و بدون هیچ اقدامی چنین کاری انجام شود، مورد قبول نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

وی، افزود: مجلس با این طرح، قبل از اجرا هم در صحن علنی و هم در جلسات غیرعلنی مخالفت کرده بود و چنین اقدامی از سوی دولت مورد قبول نمایندگان نیست.

,

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: به دنبال اقدام نادرست دولت طرح 3 فوریتی ارائه داده‌ایم و فردا در جلسه علنی نسبت به تعیین تکلیف آن اقدام می‌کنیم، مجلس به طور یقین مخالف چنین اقدامی است.

,

وی، با اشاره به اینکه افزایش قیمت بنزین به ضرر قشر مستضعف جامعه است، ادامه داد: آقایان مرفه جامعه هیچ تغییر در زندگی‌شان رخ نمی‌دهد چراکه آن‌ها حتی در صورت 10 هزار تومان شدن نیز خواهند خرید، مهم قشر مستضعفی است که زیر بار گرانی کمر خم می‌کنند.

,

قاضی‌پور، بیان داشت: ما مخالف افزایش قیمت بنزین هستیم، این اقدام موجب گرانی در سایر کالاها نیز خواهد شد و به این دلیل است که به عنوان نماینده عموم مردم مخالف اجرایی شدن آن هستم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه