اخبار داغ

گزارش میدانی از تجمع اعتراضی مردم تبریز؛

حساب معترضان از اغتشاش‌گران جداست/ سو‌ءاستفاده عناصر فرصت‌طلب ممنوع

حساب معترضان از اغتشاش‌گران جداست/ سو‌ءاستفاده عناصر فرصت‌طلب ممنوع
جمعی از مردم تبریز صبح امروز در واکنش به گرانی بنزین در تجمعی مسالمت‌آمیز نسبت به این اقدام اعتراض کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، در پی گرانی ناگهانی بنزین از بامداد جمعه و شوک وارد شده به مردم، جمعی از مردم تبریز به این اقدام اعتراض کردند. مردم تبریز از صبح شنبه در نقاطی از این شهر با انجام تجمع‌هایی مسالمت‌آمیز نسبت به این سیاست اقتصادی واکنش نشان دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

گزارش میدانی آناج از برخی مناطق تبریز حاکی از آن است که مردم و رانندگان خودروهای سواری در میدان فهمیده، بلوار فارابی (چایکنار) و میدان جهاد (نصف راه) با خاموش کردن خودروهای خود و متوقف کردن آن در وسط خیابان به گرانی بنزین اعتراض کردند.

,

این اعتراض مسالمت‌آمیز پس از حدود 20 الی 30 دقیقه با حضور عوامل انتظامی و در خواست آن‌ها از مردم برای به پایان رساندن آن فروکش کرده و مردم سوار بر خودروها شده و انسداد خیابان‌ها به پایان رسید.

,

پس از روان شدن ترافیک، برخی از عناصر فرصت‌طلب که در صدد ایجاد ناامنی و اغتشاش بودند، از اعتراض مسالمت‌آمیز مردم تبریز در میدان فهمیده سوءاستفاده کرده و با اقدامات ساختارشکنانه اقدام به سنگ‌پراکنی به مامورین نمودند که در این بین، به تعدادی از خودروهای شخصی نیز آسیب وارد شد.

,

, ,

تعداد محدودی از اغتشاش‌گران که با عدم همراهی مردم مواجه شده بودند، با شعارهایی درصدد تحریک و همراهی سایر مردم را داشتند که این موضوع نیز با عدم همراهی مردم تبریز مواجه شد.

,

هم اکنون ترافیک در خیابان‌های تبریز روان گزارش شده و مشکلی وجود ندارد. با وجود عدم همراهی مردم با عناصر فرصت طلب، تعداد محدودی از اغتشاگران با حضور در منطقه رشدیه تبریز به اموال عمومی و شخصی مردم خسارت وارد کرده که با حضور نیروهای انتظامی در متفرق شدن است.

,

سرهنگ شعفی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار آناج، با بیان اینکه اوضاع در خیابان‌های تبریز آرام است، اظهار داشت: در پی گرانی بنزین برخی از مردم تبریز به آن معترض شدند که نیروی انتظامی پس از شنیدن این اعتراضات به دلیل مسدود شدن خیابان‌ها و اخلال در عبور و مرور خودروها از مردم درخواست کرد که به اعتراض خود پایان دهند.

,

, ,

وی افزود: پس از این درخواست مردم سوار خودروهای خود شده و انسداد خیابان‌ها به پایان رسید.

,

شعفی تأکید داشت: برخی از عناصر فرصت‌طلب از اعتراض مردم سوءاستفاده کرده و اقدام به تحریک و سنگ‌پراکنی نمودند که این اقدام به دلیل آسیب رسیدن به اموال عمومی و شخصی مردم با برخورد نیروهای انتظامی مواجه شد.

,

یکی از معترضین به گرانی بنزین، در گفت‌وگو با خبرنگار آناج گفت: ما منتقد تصمیم و سیاست اجرایی دولت هستیم و به همین خاطر اقدام به خاموش کردن خودروهایمان کرده‌ایم.

,

وی افزود: سه برابر شدن قیمت بنزین آنهم بدون اطلاع‌رسانی قبلی و در شب تعطیل، کار بسیار بدی بود که انجام شده است.

,

یکی دیگر از معترضان نیز با بیان اینکه این اعتراض مسالمت‌آمیز و به دور از هرگونه خشنوت است، تأکید کرد: این اعتراض، کاملا اقتصادی بوده و خواسته ما تغییر تصمیم دولت است.

,

وی گفت: متاسفانه برخی از افرادی که درصدد ایجاد اغتشاش هستند با حضور در کنار مردم، آنها را تحریک کرده و شعارهای ساختار شکنانه می‌دهند که این برخلاف عموم نظر معترضین است و باید گفت صف مردم معترض با اغتشاشگران جداست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه