اخبار داغ

فرماندارتبریز:

فضای تبریز در وضعیت عادی قرار دارد/ تلاش عده‌ای برای رسیدن به اهداف خود به نام مردم

فضای تبریز در وضعیت عادی قرار دارد/ تلاش عده‌ای برای رسیدن به اهداف خود به نام مردم
مهدوی گفت: سو استفاده گران درصدد بودند به نام مردم به اهداف خود برسند، تخریب اموال عمومی و برهم زدن امنیت جامعه جرم است و باید برخورد شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهروز مهدوی، فرماندار تبریز در گفت‌وگو با آناج، با اشاره به  سواستفاده برخی افراد از اعتراضات مردمی اظهار داشت:  اعتراضات اگر در فضای آرام برگزار شود قابل قبول است ولی برخی فرصت‌طلبان با استفاده از احساسات مردمی قصد تغییر فضای اعتراضی را داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی گفت: سوء‌استفاده‌گران درصدد بودند به نام مردم به اهداف خود برسند، تخریب اموال عمومی و برهم زدن امنیت جامعه جرم است و باید برخورد شود، خوشبختانه در جریانات دیروز در تبریز خسارت آنچنانی به سطح شهر وارد نشد فقط آسیب جرئی به برخی پمپ‌بنزین‌ها و شیشه‌های مغازه وارد شده است که شهرداری تبریز صبح امروز وارد عمل شده و فضای شهر را به حالت عادی برگردانده است.

,

فرماندار تبریز خاطرنشان کرد: هرگونه آسیب‌دیدگی و یا حتی فوت افراد در جریانات دیروز به شدت تکذیب می‌شود، تیراندازی‌هایی هم که در این اماکن شده است فقط برای متفرق کردن و تیرهوایی بوده و هیچ کس هدف گلوله قرار نگرفته است.

,

مهدوی گفت: در شرایط فعلی، زندگی عادی در شهر در حال جریان است و مردم به کارهای روزمره خود رسیدگی می‌کنند.  افرادی هم که در پی برهم زدن نظم عمومی جامعه بودند مورد پیگرد قضایی قرار خواهند گرفت. سواستفاده کنندگان دستگیر و مورد بازخواست قرار می‌گیرند.

,

فرماندار تبریز با اشاره به احتمال افزایش قیمت سایرکالاها به علت افزایش قیمت بنزین یادآور شد: اجازه نخواهیم داد هیچگونه افزایش قیمت در هیچ کالایی رخ دهد، سازمان‌های تعزیرات حکومتی و صمت بازرسان خود را فعال کرده و مانع افزایش قیمت سایر کالاها خواهند شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه