اخبار داغ

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی استان همدان خبر داد؛

آموزش فرهنگی ۸ هزار خانوار مددجوی همدانی در سال جاری

آموزش فرهنگی ۸ هزار خانوار مددجوی همدانی در سال جاری
مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی استان همدان از آموزش ۸ هزار و ۸۱۵ خانوار و ۲ هزار دانش‌آموز مددجو در کانون‌های فرهنگی کمیته امداد خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی جعفری، مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی استان همدان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان؛ در خصوص فعالیت‌های فرهنگی کمیته امداد برای مددجویان زیرپوشش گفت: در نیمه نخست امسال در بحث آموزش پیشگیری از اعتیاد ۴ هزار و ۵۶۹ نفر از مددجویان دوره‌های آموزشی را گذرانده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه ۲۷۰ نفر از مددجویان کمیته امداد با همکاری آموزش و پرورش برای سوادآموزی شناسایی و معرفی شده‌اند، افزود: تاکنون ۱۱ نفر از این مددجویان موفق به أخذ مدرک سوادآموزی توسط آموزش و پرورش شده‌اند.

,

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی استان همدان ادامه داد: در بحث تعالیم قرآنی به مددجویان این نهاد نیز ۴ هزار و ۹۱۰ نفر در ۶ مرحله به عنوان طرح ترنم نور در خانه در ۲۶۴ کلاس برگزار شده است.

,

جعفری در مورد آموزش خانواده‌ و زنان سرپرست خانوارهای مددجویان نیز خاطرنشان کرد: امسال تاکنون ۸ هزار و ۸۱۵ خانوار و ۲ هزار دانش‌آموز در کانون‌های فرهنگی آموزش دیده‌اند.

,

وی در خصوص برگزاری اردوهای شوق زیارت در همدان برای مددجویان بیان کرد: امسال این اردوها توسط خیرین استان برای ۷۰۰ نفر انجام شد که از این تعداد ۴۹۲ نفر برای نخستین‌بار به زیارت امام رضا (ع ) در مشهد مقدس اعزام شدند.

,

جعفری یادآور شد: هدف عمده انجام امور فرهنگی در کمیته امداد استان ارتقای بینش اسلامی، افزایش اعتماد به نفس و کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه است.

,

وی در خصوص برگزاری اردوهای فرهنگی درون و برون استانی در اردوگاه فجر همدان نیز اظهار کرد: امسال در اردوگاه فجر میزبان یک هزار نفر مددجو از خارج استان و میزبان ۳ هزار نفر دیگر نیز در داخل استان بوده‌ایم.

,

جعفری در مورد انجام برنامه پیاده‌روی اربعین برای مددجویان کمیته امداد تصریح کرد: برنامه پیاده روی اربعین با فراخوان و ثبت‌نام اولیه مددجویان برای یک هزار و ۷۰۰ نفر پیش‌بینی شده بود که به هر مددجو مبلغ ۴۰۰ هزار تومان هزینه رفت و برگشت توسط کمیته امداد داده شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه