اخبار داغ

فرماندار کلاله:

با افزایش غیر قانونی قیمت کالا و خدمات به شدت برخورد قانونی می کنیم

با افزایش غیر قانونی قیمت کالا و خدمات به شدت برخورد قانونی می کنیم
فرماندار کلاله گفت: با هر گونه افزایش قیمت در کالاها و همچنین ارائه خدمات به مردم، به شدت با متخلفین برخورد می کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر،علی اصغر بیانی در جلسه فوق العاده تنظیم بازار با بیان اینکه با هر گونه افزایش قیمت در کالاها و همچنین خدمات به مردم، به شدت با متخلفین برخورد می کنیم؛ گفت: تغییر در قیمت بنزین نباید موجبات سوء استفاده را برای سودجویان فراهم کند و این وظیفه همه ماست که ضمن هوشیاری،آگاهی بخشی لازم را در جامعه داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلاله خبر,

فرماندار کلاله در ادامه تأکید کرد: همانگونه که دولت اعلام کرده؛ درآمد حاصل از این افزایش قیمت در اختیار 18 میلیون خانواده ایرانی قرار می گیرد تا به اقتصاد خانوار کمک شود.

,

رئیس کارگروه تنظیم بازار کلاله گفت: به طور قطع تدابیر لازم در تأمین سوخت وسائل نقلیه عمومی، که کار جا به جایی مسافر و سرویس دهی به دانش آموزان و غیره را بر عهده دارند؛ در نظر گرفته می شود.

,

وی تصریح کرد: راهداری و پایانه ها، پلیس راهور، شهرداری ها و تعزیرات حکومتی، در نظارت و پیگیری شکایات مردمی پیگیرتر باشند تا شاهد افزایش قیمت در حمل و نقل، کالا و خدمات نباشیم.

,

اسماعیل روان رئیس تعزیرات حکومتی شرق استان هم در کارگروه تنظیم بازار کلاله گفت:به هیچ وجه افزایش قیمت در کالا و خدمات قابل پذیرش نیست و تعزیرات حکومتی بدون اغماض در برخورد با تخلفات، وارد عمل خواهد شد.

,

خداقلی بایندری رئیس صمت کلاله نیز در این جلسه اعلام کرد: از صبح امروز بصورت ویژه دو اکیپ بازرسی در حال فعالیت میدانی برای بازرسی و نظارت بر قیمت ها هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه