اخبار داغ

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی:

قبل از گرانی بنزین دولت باید روشنگری می کرد/ برای جلوگیری از گرانی باید نظارت ها تشدید شود

قبل از گرانی بنزین دولت باید روشنگری می کرد/ برای جلوگیری از گرانی باید نظارت ها تشدید شود
هاشمی تختی با تاکید بر اینکه قبل از گرانی بنزین دولت باید توضیحات لازم را به مردم می داد، گفت: دولت نظارت خود را بر جلوگیری از گرانی اجناس و کرایه ها افزایش دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین هاشمی تختی، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو اختصاصی با خبرنگار هرمز با بیان اینکه همه ما می دانیم در حال حاضر دولت با مشکلات مالی رو به رو است، گفت: در حالی که بستر و زیرساخت لازم برای افزایش بنزین فراهم نشده بود دولت دست به چنین اقدامی زد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی, هرمز ,

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه قبل از گرانی بنزین دولت باید توضیحات لازم را به مردم می داد، عنوان کرد: گفته می شود از منافع گرانی بنزین برای اقشار کم در آمد جامعه خرج می شود که این روشنگری را باید قبل از اقدام به گرانی بنزین انجام می گرفت.

,

هاشمی تختی با بیان اینکه نمایندگان مجلس از طرح گرانی بنزین اطلاع نداشتند، تصریح کرد: در سران قوه این طرح تایید شده و نمایندگان مجلس مجبور به پذیرش آن هستند.

,

وی با بیان اینکه دولت باید نظارت خود را در مقابل سوء استفاده برخی از افراد بیشتر کند، اظهار کرد: برخی از افراد سودجو به بهانه افزایش بنزین اجناس خود را گران می کنند و یا اینکه رانندگان تاکسی، سرویس مدارس و... که دارای سهمیه بنزین هستند نیز نباید در این میان سوء استفاده کنند.

,

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به هوشیاری و بصیرت ملت ایران خاطر نشان کرد: در میان مطالبه گری های مردم، دشمنان این نظام و انقلاب به دنبال سوء استفاده هستند؛ مردم باید در این موارد آگاه باشند که تخریب کنندگان دلسوزان نظام نیستند.

, عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به هوشیاری و بصیرت ملت ایران خاطر نشان کرد: در میان مطالبه گری های مردم، دشمنان این نظام و انقلاب به دنبال سوء استفاده هستند؛ مردم باید در این موارد آگاه باشند که تخریب کنندگان دلسوزان نظام نیستند.,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه