اخبار داغ

نماینده مردم خدابنده در مجلس:

دولت در کنترل بازار ارز موفق عمل نکرده و مردم نگران افزایش قیمتها در قضیه بنزین هستند/ لزوم برخورد جدی با افزایش قیمتها

دولت در کنترل بازار ارز موفق عمل نکرده و مردم نگران افزایش قیمتها در قضیه بنزین هستند/ لزوم برخورد جدی با افزایش قیمتها
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم ورود جدی دولت در بحث فیمتها گفت: دولت در کنترل بازار ارز موفق عمل نکرده و مردم نگران افزایش قیمتها در قضیه بنزین هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد بیگدلی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه افزایش قیمت بنزین نباید دلیلی برای افزایش قیمت سایر اقلام شود، اظهار داشت: دولت برای گرانی سایر اقلام و کالاها باید دلیلی داشته باشد و قطعا گرانی بنزین نمی تواند دلیلی برای افزایش قیمت سایر دیگر کالاها باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی افزود: گرانی بنزین هیچ تاثیری در گرانی سایر اقلام و کالاها ندارد چرا که بنزین به عنوان مواد اولیه کالاهای مصرفی محسوب نمی شود.

,

این نماینده با بیان اینکه گاهی گرانی کالاها به دلیل گرانی مواد اولیه است، بیان داشت: قیمت بنزین تاثیری در واردات،حمل و نقل و ماشین آلات ندارد و در صورت تاثیر کمتر از یک درصد است.

,

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرصت طلبی برخی افراد برای گران کردن سایر کالاها با افزایش قیمت بنزین، بیان داشت: وظیفه هر سه قوه به ویژه دولت است که جلوی گرانی سایر کالاها را بگیرند.

,

بیگدلی خاطرنشان کرد: دولت موظف است جلوی اقداماتی که در جهت افزایش قیمتها باشد را بگیرد.

,

وی عنوان کرد: در حال حاضر افزایش قیمت سایر کالاها به دلیل افزایش قیمت بنزین جو روانی بوده که دولت باید اقدامات پیگیرانه انجام دهد.

,

بیگدلی گفت: دولت با کمک قوه قضاییه باید به طور جد به موضوع عدم گرانی سایر کالاها ورود کرده و با هرکسی که موجب افزایش قیمت و نارضایتی و تنش در جامعه شود؛ برخورد جدی کند.

,

این نماینده استان زنجان تصریح کرد: قبول دارم دولت نتوانست بازار ارز را کنترل کند اما باید در خصوص عدم افزایش قیمت ها به صورت جدی وارد عمل شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه