اخبار داغ

فرمانده قرارگاه شمالغرب نزاجا در اردبیل:

تمام راهبردهای دشمن علیه ایران با شکست مواجه شده است

تمام راهبردهای دشمن علیه ایران با شکست مواجه شده است
فرمانده قرارگاه شمالغرب نزاجا در اردبیل با بیان اینکه بیانات رهبر معظم انقلاب، اتمام تکلیف بر همگان است، گفت: پایمردی ملت مقاوم ایران بر سر آرمان های انقلاب و شهدا ، مهمترین عامل پیروزی ما در همه عرصه ها است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما، امیر علی حاجیلو فرمانده قرارگاه شمالغرب نزاجا شب دوشنبه در همایش گرامیداشت سالروز آزادسازی سوسنگرد که با حضور جمعی از رزمندگان  و پیشکسوتان جبهه و جنگ در سالن ولایت اردبیل برگزار شد به چرایی و چگونگی محاصره سوسنگرد پرداخت و گفت: سوسنگرد در اوایل جنگ تحمیلی کلید فتح خوزستان بود به همین دلیل دشمنان با محاصره این منطقه می خواستند به دروازه ورود به استان خوزستان دسترسی پیدا کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی به تشریح دسیسه های خائنین داخلی مانند بنی صدر و قطب زاده پرداخت و گفت: بنی صدر وقتی با موفقیت های شهید صیاد شیرازی مواجه شد، وی را از موقعیت خود عزل کرد که وقتی دست وی رو شد و از ایران فرار  کرد، حقانیت امیر صیاد شیرازی بر همگان معلوم شد و وی با جان فشانی های زیاد در کنار خدمات گران سنگ برای انقلاب و نظام به درجات بالای نظامی نیز دست یافت که این نشانگر دانایی، شجاعت و لیاقت این بزرگ مرد دوران دفاع مقدس بود.

,

فرمانده قرارگاه شمالغرب نزاجا در ادامه سخنان خود به تمجید از رشادت های فرماندهانی چون رستمی و فرتاژ در کنار شهید چمران جهت آزادسازی سوسنگرد پرداخت و گفت: همه دست به هم دادند تا سوسنگرد به دست دشمنان اسلام نیافتد.

,

وی با بیان اینکه در زمان محاصره شهر مقاوم سوسنگرد، نیروهای انقلاب از 4 محور سعی در شکست محاصره دشمن داشتند گفت: نیروهای کرج، تهران، بسیجیان اهواز و رزمندگان تبریز به فرماندهی سردار شهید علی تجلایی نقش به سزایی در شکستن محاصره سوسنگرد داشتند.

,

امیر حاجیلو  با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس 56 کشور پشت سر صدام بودند، گفت: ملت مقاوم ایران اسلامی با بهره مندی از رهنمودهای امام خمینی(ره) علاوه بر غلبه  بر همه داشته های غرب و شناسایی و فراری دادن خائنین داخلی چون بنی صدر  جلوی نیروهای نفوذی دشمنان اسلام را بگیرند.

,

استراتژی امام خمینی در دهه60 ، بهترین راهکار برای مقابله با نقشه های امروز آمریکا

, استراتژی امام خمینی در دهه60 ، بهترین راهکار برای مقابله با نقشه های امروز آمریکا, استراتژی امام خمینی در دهه60 ، بهترین راهکار برای مقابله با نقشه های امروز آمریکا,

فرمانده قرارگاه شمالغرب نزاجا به جنگ جدید دشمنان در سال 2015 اشاره کرد و گفت: راه اندازی جنگ ترکیبی و هیبریدی ترفند امروز دشمنان است و در راه رسیدن به این هدف نیز تمام توان خود را به کار گرفته اند به طوریکه با استفاده از شیوه های عملیات روانی در جامعه می خواهند تا با دلسرد کردن مردم به اهداف خود برسند غافل از اینکه امام خمینی(ره) در سال 60 برای نقشه امروز آمریکا، استراتژی به نام دفاع همه جانبه اتخاذ کرده و هم اکنون نیز ایران اسلامی با استفاده از همین رهنمود بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و روشنگری ها و تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، اندیشه های پیشرفته ترین قدرت نظامی جهان را به خاک مذلت نشانده و خواهد نشاند.

,

ارتش جمهوری اسلامی ایران، امروز یکی متحرک ترین و سریعترین  نیروهای نظامی جهان است

, ارتش جمهوری اسلامی ایران، امروز یکی متحرک ترین و سریعترین  نیروهای نظامی جهان است, ارتش جمهوری اسلامی ایران، امروز یکی متحرک ترین و سریعترین  نیروهای نظامی جهان است,

امیر حاجیلو  در بخش دیگری از سخنان خود به 20 رهنمود اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی به ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز اشاره کرد و گفت: تغییر در ساختار، متحرک سازی، واکنش سریع و مکانیزم هجومی از جمله توصیه های رهبر معظم انقلاب اسلامی به ارتش بود که همگی در کوتاه ترین زمان ممکن به بهترین نحو انجام گرفت.

,

وی به قدرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: امروز ایران اسلامی در همه حوزه های دفاعی در همه عرصه های آبی، خاکی و کوهستانی فراتر از مرزها توان بازدارندگی دارد.

,

امیر حاجیلو از اعلام هشدار و انهدام هواپیماهای بدون سرنشین و راهبردی امریکا در نقطه صفر مرزی خبرداد و با بیان اینکه فرونشاندن پهپاد RQ  و یا u2 بیانگر توان نظامی ایران اسلامی است گفت: این تنها بخش کوچکی از قدرت نظامی ایران است که به مرور  زمان به جهانیان نشان داده شد.

,

فرمانده قرارگاه شمالغرب نزاجا رهنمود های دیروز فرمانده کل قوا در خصوص مشکل اخیر کشور یعنی مدیریت سوخت و سو استفاده کنندگان و نفوذی های دشمنان را یادور شد و گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی کاملا راهگشا بود به طوری که تکلیف را بر همه مردم تمام کرد.

,

وی به 40 سالگی دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت: در طول 40 سال گذشته 40 راهبرد توسط دشمن بکار گرفته شد که با عنایت خداوند متعال همه طرح های دشمنان با شکست روبه رو شد.

,

صیانت از خانواده در فضای مجازی، یک وظیفه همگانی

, صیانت از خانواده در فضای مجازی، یک وظیفه همگانی, صیانت از خانواده در فضای مجازی، یک وظیفه همگانی,

فرمانده قرارگاه شمالغرب نزاجا پایمردی ملت مقاوم ایران اسلامی بر سر آرمان های انقلاب و شهدا را عامل  پیروزی انقلاب در همه عرصه ها و میادین عنوان کرد و گفت: امروز فضای مجازی بزنگاه دشمن است و این ها می خواند با استفاده از فضای مجازی و نفوذ در جوانان و نوجوانان به نیات پلید خود برسند بنابراین صیانت از خانواده در فضای مجازی امروز یک وظیفه همگانی است و همه باید در برابر آن همه احساس تکلیف کنند.

,

وی در پایان سخنان خود با بیان اینکه ملت بالاترین پشتیبان نیروهای مسلح هستند، گفت: شکست در جبهه اسلام راه ندارد.

,

 انتهای پیام/ج

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه