اخبار داغ

مخالفت مردم با تخریب اموال عمومی/ رسانه های معاند در صف اول حمایت از آشوب و اغتشاش

مخالفت مردم با تخریب اموال عمومی/ رسانه های معاند در صف اول حمایت از آشوب و اغتشاش
ساعت 24 روز شنبه 25 آبان ماه سال جاری بود که خبر گرانی بنزین بر روی خروجی های خبرگزاری ها و در شبکه های اجتماعی دست به دست شد که هر لیتر بنزین سهمیه ای 1500 تومان و هر لیتر بنزین آزاد 3000 تومان قیمت گذاری شد که در این میان بسیاری از مردم به این روند اعتراض داشتند و خواستند که اعتراضات خود را به صورت مسالمت آمیز در خیابان ها بیان کنند...
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، ساعت 24 روز شنبه 25 آبان ماه سال جاری بود که خبر گرانی بنزین بر روی خروجی های خبرگزاری ها و در شبکه های اجتماعی دست به دست شد که هر لیتر بنزین سهمیه ای 1500 تومان و هر لیتر بنزین آزاد 3000 تومان قیمت گذاری شد که در این میان بسیاری از مردم به این روند اعتراض داشتند و خواستند که اعتراضات خود را به صورت مسالمت آمیز در خیابان ها بیان کنند، اما متاسفانه عده ای از اشرار و فرصت طلب که هیجان زده شده بودند و به خاطر یک عده ای خاص از فرصت طلبان به خیابان ها و نقاط بحرانی از شهر آمده بودند و بانک ها را تخریب، اموال عمومی را اتش زده بودند و برای بسیاری از مردم مشکلاتی را ایجاد کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

, ,

مردم همواره پشت نظام بوده اند

, مردم همواره پشت نظام بوده اند, مردم همواره پشت نظام بوده اند,

سید محمد نادری یک از مغازه داران میدان انقلاب شهر سنندج می باشد که توسط اغتشاشگران اخیر تمام شیشه های مغازه اش شکسته و در گفتگو با خبرنگار کردتودی اظهار کرد: اگر فردی مطالبه ای دارد و نسبت به گرانی بنزین اعتراض دارد باید به صورت مسالمت آمیز اعتراضات خود را بیان کند نه طوریکه مغازه های افراد کاسب شکسته شده است و ما جرات بیرون آمدن به محل کار خود را نداشتیم و به نظر من این افراد توسط گروهک های ضد انقلاب هدایت شده اند.

,

وی گفت: اعتراض و داشتن مطالبه به شکستن بانک و اموال عمومی نیست چرا که اینها مطالبه ی مردم نیست و مردم همواره پشت نظام بوده اند.

,

اگر کسی مطالبه ی مسالمت آمیز داشته باشد سنگ های بزرگی را به طرف شیشه های ماشین های مردم پرتاب نمی کنند

,

 یکی از رانندگان تاکسی در شهرستان سنندج می گوید: چند روز است به خاطر این اغتشاشات جرات بیرون آمدن نداشته ایم چرا که اگر کسی مطالبه ی مسالمت آمیز داشته باشد سنگ های بزرگی را به طرف شیشه های ماشین های مردم پرتاب نمی کنند و خسارت های زیادی را برای هم خود شهروندان و هم اموال عمومی وارد می کنند.

,

وی گفت: هر چند ما هم به افزایش نرخ بنزین و گرانی کالاها اعتراض داریم ولی قرار نیست که این اعتراضات به تخریب اموال مردم منجر شود چرا که این کشور به پای خون شهدا بسته شده است و هیچگاه اجاره نخواهد داد که ضد انقلاب و رسانه های معاند با دروغ پردازی جو مردم را طوری دیگر رقم بزنند و حرف ها و مطالبه ها را طوری دیگر بیان کنند.

,

, ,

رسانه های معاند به زعم خویش از این آب گل آلود، می خواهند به مطامع خود دست یابند

, رسانه های معاند به زعم خویش از این آب گل آلود، می خواهند به مطامع خود دست یابند,

یکی از دانشجویان سنندجی می گوید: اعتراضات پراکنده در برخی شهرستان های استان کردستان که بعضا به اغتشاش و آشوب کشیده شده؛ به تدریج گروهک های ضد انقلاب و شخصیت‌های معاند را نیز وارد صحنه کرده است تا به زعم خویش از این آب گل آلود، به مطامع خود دست یابند.

,

رسانه های معاند جلودار این تحریکات قرار گرفته و در صفحات تلگرامی خود، آشوب طلبان را برای حضور هرچه بیشتر در خیابان‌ها و اقدامات خرابکارانه تشویق می‌کنند و تخریب اموال عمومی را رقم زدند .

,

, ,


با آتش زدن بانک و تخریب بیت المال مشکلی حل نمی شود

, ,
, با آتش زدن بانک و تخریب بیت المال مشکلی حل نمی شود, با آتش زدن بانک و تخریب بیت المال مشکلی حل نمی شود,

سید محمد سبحانی که خود را یک کارمند ساده دولت معرفی کرد ، بیان داشت : مطمئن افزایش قیمت بنزین بر افزایش قیمت کالاهای اساسی مردم دارد تاثیر دارد و دولتمردان همانگونه که به یک شبه قیمت بنزین را افزایش دادند باید به فکر کنترل اساسی کالاهای اساسی مردم هم باشند. 

,

وی در خصوص اغتشاشات چند روز اخیر برخی شهرهای کشور گفت : با آتش زدن بانک و تخریب بیت المال مشکلی حل نمی شود و اینگونه نمی شود اعتراض کرد.

,

مسوولان اجرایی کشور به طور جدی بازار را کنترل کنند

, مسوولان اجرایی کشور به طور جدی بازار را کنترل کنند, مسوولان اجرایی کشور به طور جدی بازار را کنترل کنند,

یکی دیگر از شهروندان بیجاری ادامه داد : موافق این تجمعات نیستم ، ما مردمی هستیم که به تمامی شرایط عادت کرده ایم و فقط مسوولان اجرایی کشور به طور جدی بازار را کنترل کنند .

,

, ,

مردم ما باید از طریق تجمعات قانونی صدای اعتراض خود را به گوش مسوولان برسانند

, مردم ما باید از طریق تجمعات قانونی صدای اعتراض خود را به گوش مسوولان برسانند, مردم ما باید از طریق تجمعات قانونی صدای اعتراض خود را به گوش مسوولان برسانند,

جیران محمدزاده یکی از بانوان بیجاری تصریح کرد : این افرادی که بانک و اموال عمومی مردم را آتش می زنند افرادی نیستند که با گرانی بنزین و مایحتاج زندگی مشکل داشته باشند، اینها فرصت طلبانی هستند که با اصل انقلاب مشکل دارند.

,

وی گفت : مردم ما باید از طریق تجمعات قانونی صدای اعتراض خود را به گوش مسوولان برسانند .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه