اخبار داغ

نماینده مردم بستان‌آباد:

مردم حق دارند معترض باشند/ دولت باید پیش از افزایش قیمت مردم را آگاه می‌کرد

مردم حق دارند معترض باشند/ دولت باید پیش از افزایش قیمت مردم را آگاه می‌کرد
وحدتی گفت: مردم حق اعتراض دارند زیرا در فشار شدید اقتصادی هستند و وظیفه مهم دولت این است که با بسیج عوامل ستاد تنظیم بازار و وزارت صمت از افزایش قیمت‌ها در بازار جلوگیری کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد وحدتی در گفت‌وگو با خبرنگار آناج در خصوص وظیفه دولت در جلوگیری از افزایش قیمت‌ها بعد از افزایش نرخ بنزین اظهار داشت: دولت اگر با مسائل به صورت جدی برخورد کند هیچ مشکلی به وجود نمی‌آید. هیچ کس حق ندارد به خاطر افزایش قیمت بنزین قیمت کالاها را افزایش دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج ,

وی با بیان اینکه تورم به حد کافی وجود دارد، عنوان کرد: مردم حق اعتراض دارند زیرا در فشار شدید اقتصادی هستند و وظیفه مهم دولت این است که با بسیج عوامل ستاد تنظیم بازار و وزارت صمت از افزایش قیمت‌ها در بازار جلوگیری کند. مردم نیز با دولت همکاری کرده و هرگونه احتکار یا افزایش قیمت را خبر دهند.

,

نماینده مردم بستان آباد با اشاره به طرح دولت برای معیشت مردم گفت: درآمد حاصل از افزایش قیمت بنزین بناست که برای معیشت مردم هزینه شود زیرا نباید کسانی که چندین خودرو با مصرف بالای سوخت دارند با کسانیکه خودرو ندارند یا یک خودرو دارند، یکسان باشند.

,

وی اجرای صحیح طرح معیشت خانوار را به نفع خانواده‌های کم درآمد دانست و ابراز داشت: اجرای این طرح از سوی سران قوه برای از بین بردن تبعیض بوده است و اگر قیمت‌ها کنترل شود این طرح برای خانواده‌های کم درآمد که مصرف سوخت بالایی هم ندارند منشا خیر است.

,

وحدتی در خصوص نقش مجلس در عدم افزایش قیمت کالا در بازار نیز تاکید کرد: مجلس می‌تواند در بخش نظارتی بازار حضور داشته باشد و همچنین اگر مساله‌ای برخلاف قانون رخ داد با آن برخورد کند. همچنین مجلس می‌تواند نقش بزرگی در آگاهی مردم داشته‌ باشد.

,

وی با بیان اینکه اگر مجلس پیش از این در جریان این مساله قرار می‌گرفت می‌توانست مردم را نسبت به مزایای این طرح آگاه کند، خاطرنشان کرد: اگر مجلس از ابتدا در جریان بود و نظراتش را ارائه می‌کرد، مردم را نسبت به منافع این طرح توجیه می‌کرد و قطعا مردم نیز همراهی بهتری داشتند و برخی اتفاقات نیز رخ نمی‌داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه