اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

مطالبه داریم اما صدمه زدن به اموال عمومی قابل قبول نیست/ ضرورت اقدامات عملی برای حل مشکلات مردم

مطالبه داریم اما صدمه زدن به اموال عمومی قابل قبول نیست/ ضرورت اقدامات عملی برای حل مشکلات مردم
نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: ما مطالبه داریم اما صدمه زدن به سرمایه و اموال عمومی قابل قبول نیست و باید مسئولان به مطالبات مردم پاسخ داده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; آیت الله شیخ علی خاتمی عصر امروز در مراسم راهپیمایی مردم انقلابی و مومن زنجان در حمایت از بیانات مقام معظم رهبری و دفع فتنه اشرار،اظهارداشت: مردم زنجان چه در طول دوران پیروزی انقلاب اسلامی و چه در دوران دفاع مقدس و در طول چهل سال گذشته همواره در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی حضور داشته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
وی افزود: مردم زنجان با تقدیم ۳ هزار شهید به عنوان دیار غواصان دریا دل همواره در خط مقدم زنجان بوده اند.
,
 
,
امام جمعه زنجان یادآور شد: حضور مردم زنجان در این راهپیمایی برای دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی پیام دارد.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در استان زنجان خاطرنشان کرد: استقامت را   مردم از  امام، شهدا و مدافعان حرم آموخته و پای انقلاب با نشاط روزهای اول پیروزی و  با بصیرت و دشمن شناسی حضور دارند.
,
 
,
آیت الله خاتمی بیان داشت: مردم ایران همواره دوست و دشمن را شناخته و  در راهپیمایی سال ۹۶ توطئه دشمنان را قبل از سایر استان ها خنثی کردند.
,
 
,
وی با بیان اینکه دیروز امام مسلمین نایب امام زمان (عج) مثل همیشه نقشه راه را معین کردند، افزود: امروز این راهپیمایی لبیک به ندای رهبری است.
,
 
,
امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه مردم بعد از ۴۱ سال مانند روزهای اول هوشیار و آگاه در صحنه هستند، بیان داشت: اگر چه شرایط سخت زندگی امروز به عوامل بیرونی و ندانم کاری ها داخل به وجود آمده است.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه مردم اعتراضاتی هم دارند، افزود: اما مردم در راه انقلاب خون داده و صف خود را از  اغتشاشگران  جدا می دانند.
,
 
,
آیت الله خاتمی گفت: مردم زنجان در این هوای سرد و برفی  آمده اند تا مسئولان  به مشکلات آنها توجه کنند.
,
 
,
وی تصریح کرد:  وزیر خارجه آمریکا در حمایت از آشوبگران بیانیه صادر کرد و برخی ها نیز دچار هیجان زده شدند اما نباید موجب شادی دشمن شد.
,
 
,
وی با بیان اینکه همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند: "سلطنت طلبان و خاندان خبیث پهلوی نیز به این آشوب ها دامن زدند"
,
 
,
امام جمعه زنجان گفت: ما مطالبه داریم اما صدمه زدن به سرمایه و اموال عمومی قابل قبول نیست و ضروری است کارگزاران نظام به عنوان خدمتگزار مردم  اقدامات عملی برای حل مشکلات انجام دهند.//ن
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه