اخبار داغ

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صمت کردستان:

شناسایی 562 مورد گران فروشی در سطح بازار کردستان در 4 روز گذشته/ ارجاع پرونده متخلفان به تعزیرات حکومتی

شناسایی 562 مورد گران فروشی  در سطح بازار کردستان در 4 روز گذشته/ ارجاع پرونده متخلفان به تعزیرات حکومتی
فرزاد سردار زاده گفت: با توجه به نظارت انجام شده در سطح بازار از روز جمعه 24 آبان 98 تا کنون 562 مورد گرانفروشی به ارزش ریالی 110میلیون ریال را شناسایی کرده ایم و پرونده آنها برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرزاد سردارزاده در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، اظهار کرد: ما طبق روال گذشته و بر اساس  برنامه  و کارهای زمان بندی شده  نظارت را به صورت روتین در بازار انجام خواهیم داد و کاری به گرانی بنزین نخواهیم داشت چرا که واقعیت این است که وظیفه ما  جلوگیری از گران فروشی بوده است و  هر چه که در سطح بازار برخلاف مقررات و قوانین در نظام صنفی و تعزیرات حکومتی مشاهد شود طبق مقررات با آن برخورد خواد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

وی افزود: افزایش قیمت بنزین نمیتواند بهانه ای برای افزایش قیمت کالا باشد چرا که بخش اعظم حمل و نقل کالا از طریق ناوگان حمل و نقل بار بری که از گازوییل استفاده میکنند انجام می شود.

,

وی عنوان کرد: با این وصف ما از روز جمعه نظارت خود را به صورت ویژه در سطح بازار انجام داده ایم و در این مدت 562 مورد بازرسی انجام شده است که در این حوزه 30 مورد پرونده گران فروشی، کم فروشی، و تقلب به ارزش ریالی 110میلیون ریال شناسایی کردیم که پرونده آنها برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده است.

,

سردارزاده در ادامه با بیان اینکه همکاران این حوزه در دو نوبت شیفتی صبح و بعد ظهر آماده دریافت و پاسخ به مشکلات و شکایات مردمی هستند  گفت: به محض مشاهد هر گونه تخلفی بر حسب وظیفه، آنلاین ورود پیدا کرده و اگر متوجه گران فروشی، یا کم فروشی و یا سایر موارد تخلفات اقتصادی شویم با عوامل برخورد خواهد شد.

,

وی در پایان اظهار کرد: در حال حاظر نیز طی برنامه ای غیر تعدادی از همکاران به صورت اکیپ دو نفر در سطح شهر مستقر و فعال هستند و از تعزیرات حکومتی، فرمانداری و انجمن شرکت های حمل و نقل و شهرداری در قالب گشت مشترک برای نظارت بر گران فروشی  حضور داشته باشند که اگر چنانچه  موردی با عنوان تخلف مشاهد شد طبق مقررات با آن واحد یا آن صنف برخورد شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه