اخبار داغ

با حضور استاندار ایلام؛

ستاد انتخابات استان ایلام افتتاح شد

ستاد انتخابات استان ایلام افتتاح شد
فعالیت ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان ایلام با حضور استاندار ایلام، رئیس هیات نظارت بر انتخابات، معاون سیاسی امنیتی استاندار و فرمانداران شهرستان‌های ۱۰ گانه استان آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار،  فعالیت ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان ایلام با حضور استاندار ایلام، رئیس هیات نظارت بر انتخابات، معاون سیاسی امنیتی استاندار و فرمانداران شهرستان‌های ۱۰ گانه استان آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

استاندار ایلام در این آئین اظهار داشت: هرچند تعصبات ایلی و قبیله‌ای موجب مشارکت حداکثری مردم می‌شود اما تبعات منفی دیگری نیز برای استان در پی دارد زیرا ارائه برنامه‌ها و قول‌های غیرواقعی کاندیداها قبل از شروع انتخابات موجب ایجاد انتظارات بیجا و غیرمنطقی مردم از نمایندگان می‌شود.

,

سلیمانی افزود: باید رسانه‌ها، دست اندارکاران انتخابات، سران و بزرگان ایلات و طوایف مختلف بدور از هرگونه تعصب قومیتی یا جناحی مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی ترغیب کنند تا انتخاباتی پرشور و باشکوه برگزار شود.

,

سلیمانی‌دشتکی تاکید کرد: اعضای هیات‌های نظارت و اجرایی، فرمانداران، بخشداران، مسئولان دستگاه‌های اجرایی به عنوان اشخاص حقوقی و در جایگاه مدیر و مسئول حق حمایت از هیچ فرد یا جناحی را ندارند و نیز استفاده از امکانات و نیروهای دولتی برای حمایت از فرد یا جریان خاصی در انتخابات مجلس شورای اسلامی ممنوع است اما با همکاری فعالان سیاسی باید مردم را برای مشارکت در انتخابات ترغیب و تشویق کنند.

,

وی یادآور شد: حمایت مدیران و مسئولان به عنوان اشخاص حقوقی از یک فرد خاص تبعات منفی برای جامعه دارد و مدیران و مسئولان در قالب یک شهروند عادی مثل سایر اقشار جامعه و البته خارج از وقت رسمی اداری و به عنوان یک شخص حقیقی می‌توانند در انتخابات و مجالس مربوط به آن شرکت کنند.

,

وی اضافه کرد: نباید طرفداری از یک کاندیدا بر اساس تعصب قومی منجر به ایجاد تفرقه، تضاد و تقابل بین قبایل و ایلات مختلف استان ایلام شود و مردم باید به جای انتخاب متعصبانه قومی و ایلی یک فرد مناسب و کارآمد را برای مجلس برگزینند.

,

سلیمانی‌دشتکی تاکید کرد: تمام نامزدهای انتخاباتی که از فیلتر شورای نگهبان عبور کنند شایستگی حضور در مجلس و انتخاب از سوی مردم را دارند اما مردم باید بین آنها بهترین گزینه را راهی مجلس کنند و دست‌اندرکاران انتخابات نیز از آرای مردم صیانت کنند و هر رای را یک حق الناس بدانند.

,

وی با بیان اینکه همواره افزون بر ۷۰ ردصد مردم استان ایلام در تمام انتخابات‌های گذشته مشارکت داشته‌اند، تاکید کرد: امسال نیز همه مردم، مسئولان، رسانه‌ها، دست اندرکاران انتخابات و سران ایلات و طوایف باید تلاش کنند انتخاباتی سالم، پرشور و بدور از هرگونه مشکل برگزار شود.

,

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه شمال و جنوب استان ایلام همزمان با سراسر کشور روز جمعه دوم اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه