اخبار داغ

رئیس اداره صمت نهاوند:

مایحتاج اصلی مردم در نهاوند گران نشده است/ انجام بیش از ۱۷۰ مورد بازرسی از اصناف

مایحتاج اصلی مردم در نهاوند گران نشده است/ انجام بیش از ۱۷۰ مورد بازرسی از اصناف
رئیس اداره صمت نهاوند، گفت: بازرسان به‌صورت محسوس و نامحسوس از بازار نهاوند بازرسی می‌کنند و همان‌طور که اعلام شد اجازه افزایش قیمت به کسی داده نمی‌شود و مایحتاج اصلی مردم نیز گران نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بیژن ترابیان، رئیس اداره صمت نهاوند، در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: بعد از اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین طبق وعده‌ای که به مردم داده شد به‌صورت روزانه قیمت‌های بازار نهاوند کنترل می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی اظهار داشت: بازرسان اداره صمت به‌صورت محسوس و نامحسوس و در بازار حضور دارند و به بازرسی از صنوف مختلف اقدام می‌کنند و با متخلفان برخورد می‌شود.

,

رئیس اداره صمت نهاوند افزود: مایحتاج اصلی مردم به‌هیچ‌عنوان گران نشده است و مردم به شایعات توجه نکنند و با بازرسان اداره صمت و تعزیرات همراهی داشته باشند.

,

وی گفت: روزانه بازرسی‌ها از اصناف انجام می‌شود و بیش از ۱۷۰ مورد بازرسی فقط توسط بازرسان این اداره انجام‌شده است و اصناف باید بدانند هیچ‌گونه بهانه‌ای برای افزایش قیمت کالا ندارند.

,

ترابیان اظهار داشت: در شهرستان نهاوند تا امروز هیچ‌گونه افزایش قیمت کالاهای اساسی مشاهده و گزارش نشده است و از مردم درخواست داریم که تخلفات را سریعاً به شماره ۱۲۴ و اداره صمت نهاوند اطلاع دهند.

,

وی افزود: مردم مطمئن باشند که بازرسان این اداره به شکایات مردم رسیدگی می‌کنند و طبق اعلام تعزیرات با متخلفان در همان مکان برخورد و رأی صادر می‌شود.

,

رئیس اداره صمت نهاوند گفت: پرونده متخلفان در سریع‌ترین زمان مورد رسیدگی و صدور رأی قرار می‌گیرد و علاوه بر بازرسی‌های اداره صمت دیگر نهادهای مرتبط نیز بازرسی‌های خود را از اصناف دارند.

,

وی اظهار داشت: در بخش تأمین کالاهای اساسی در شهرستان نیز هیچ مشکل و کمبودی نداریم و مردم نگران ین مورد نباشند و به شایعات هم توجهی نداشته باشند.

,

ترابیان افزود: همکاران ما در این اداره به‌صورت صبح و عصر در سامانه ۱۲۴ پاسخگوی همشهریان هستند و به شکایات رسیدگی می‌کنند.

,

وی در پایان گفت: بعد از اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین برای همه گروه‌ها مانند سرویس مدارس و آژانس‌ها و همه گروه‌ها تمهیداتی در نظر گرفته‌شده است که همشهریان باید با توجه به اخبار در سامانه‌هایی که برای ثبت‌نام این موارد در نظر گرفته‌شده است اقدام کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه