اخبار داغ

نماینده مردم تبریز در مجلس:

نمی‌گذاریم دولت به درآمد حاصل از بنزین دست‌اندازی کند/ استعفا جایگاه خاصی در مجلس ندارد

نمی‌گذاریم دولت به درآمد حاصل از بنزین دست‌اندازی کند/ استعفا جایگاه خاصی در مجلس ندارد
بیگی گفت: استعفا جایگاه خاصی در مجلس ندارد و آنچه که برای ما اهمیت دارد، امنیت وآرامش است و نمایندگان مجلس نیز متوجه این موضوع هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمدعلیرضا بیگی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با  تبریز بیدار در خصوص جزئیات جلسه غیرعلنی روز یکشنبه در مجلس گفت: در آن جلسه ملاحظات امنیتی، بررسی اوضاع نابسامان منطقه و استمرار ناامنی(که همان سناریوی دشمن برای ایران بعد از لبنان و عراق) و ضرورت حفظ آرامش مورد تاکید قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  تبریز بیدار ,

وی به پیام رهبر انقلاب در خصوص طرح سهمیه بندی بنزین اشاره کرده و اظهار داشت: هیچ چیز نباید مانع آرامش جامعه شود و اگر هم شیوه اجرای این طرح نقصی دارد، باید بررسی شود. اصل مهم و اولویت دار برای ما امنیت و برقراری آرامش است.

,

تاثیر روانی افزایش قیمت بنزین روی سایر اقلام

, تاثیر روانی افزایش قیمت بنزین روی سایر اقلام,

این نماینده مجلس در خصوص تاثیر احتمالی افزایش قیمت بنزین بر روی سایر کالا ها اظهار داشت: طبیعی است که افزایش قیمت بنزین برروی سایر کالاها اثر روانی و مستقیم خواهد داشت و غیر قابل انکار است، مثلا شیری که با بنزین هزار تومانی می آمد الان با بنزین ۳ هزار تومانی می آید و طبیعتا تاثیرش را خواهد گذاشت.

وی عنوان داشت: شورای هماهنگی سران قوا تصمیم گرفته که قیمت بنزین ۳ هزار تومان باشد و بنزین ۱۵۰۰ تومانی ماهانه با سهمیه ۶۰ لیتر باشد و دولت نیز تضمین داده که هر مبلغی که از این راه به دست می آید در اختیار مردم قرار خواهد داد. برای اینکه در مردم اطمینان خاطری ایجاد شود، تاکید کردیم که این کار با سرعت بیشتری انجام شود.

,
,
,

دولت وقتی تحت فشار قرار می گیرد، زیر قولش می زند 

, دولت وقتی تحت فشار قرار می گیرد، زیر قولش می زند ,

بیگی با اشاره به اینکه دولت وقتی تحت فشار قرار می گیرد، زیر قولش می زند، ابراز نمود: به همین دلیل به دنبال این هستیم با توجه به اینکه یک ماه بعد فصل بودجه شروع می شود، در قانون بودجه منظور کنیم که تمامی درآمدهایی را که از این مسیر به دست می آید، در صندوقی تحت عنوان صندوق هدفمندی یارانه ها متمرکز شود،تا امکان دست اندازی توسط دولت وجود نداشته باشد و این منابعی که به دست می آید، عینا به مردم بازگردانده شود. 

,

وی ادامه داد: از این طریق می شود به مردم اطمینان داد که این پول متعلق به مردم است که به ۶۰ میلیون نفر و یا ۱۸ میلیون خانوار پرداخت خواهد شد،‌ می توانند زندگی خود را با این مبلغ تنظیم کنند. 

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس در خصوص بحث استعفای برخی از نمایندگان نیز تشریح کرد: استعفا جایگاه خاصی در مجلس ندارد و آنچه که برای ما اهمیت دارد، امنیت وآرامش است و نمایندگان مجلس نیز متوجه این موضوع هستند که هر اقدامی مانند اعتراض یا استعفا مطرح شود، همان کاری است که در آن سوی مرز ها انجام می دهند و فکر نمی کنم نماینده بوکان نیز این کار را انجام دهد

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه زمانی مشکلات مربوط به قطع اینترنت حل خواهد شد، بیان نمود:  آنطور که وزیر کشور و وزیر ارتباطات اعلام کرده اند، در بعضی از استانها که مشکل امنیتی وجود ندارد مشکل اینترنت حل خواهد شد و بستگی به تصمیم مسئولین امنیتی استان ها دارد که در استان هایی که مشکلات امنیتی وجود نداشته باشد، به تشخیص شورای تامین، اینترنت برقرار خواهد شد.

بیگی در پایان در خصوص اعتراضات مسالمت امیز مردم نیز گفت: مملکت مال ما است و ما باید اراده مان را نسبت به جامعه نشان دهیم و آرامش جامعه مردم اند و مردم کاری نمی کنند که دشمن خوشحال شود؛ مردم برای انقلاب اسلامی از جان خود می گذرند که این را تاریخمان نشان می دهد.

,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه