اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه بروجرد:

۲۹ منزل مسکونی محرمان در بروجرد احداث شد/ اهدای ۵۹ سری جهیزیه به نوعروسان

۲۹ منزل مسکونی محرمان در بروجرد احداث شد/ اهدای ۵۹ سری جهیزیه به نوعروسان
فرمانده سپاه ناحیه بروجرد از احداث و تحویل ۲۹ منزل مسکونی محرمان در بروجرد خبر داد و گفت: 59 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهداء شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک؛ سرهنگ مجید سوری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در دفتر فرماندهی برگزار شد اظهار داشت: یکی از اقدامات و برنامه‌های بسیج در حوزه محرومیت‌زدایی است که امسال ۴۱ واحد منزل مسکونی برای محرومان در شهرستان بروجرد بازسازی و ۲۹ واحد ساخته و تحویل‌شده است که این اقدام با همکاری گروه های جهادی و خیرین صورت گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: هم‌زمان با هفته بسیج چهار واحد منزل مسکونی افتتاح می‌شود و تعدادی جهیزیه نیز به نوعروسان نیازمند اهدا خواهد شد البته از ابتدای سال تاکنون ۵۹ سری جهیزیه تحویل خانواده‌ها داده‌شده است.

,

فرمانده سپاه ناحیه بروجرد با اشاره به تحصیل دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل تصریح کرد:۴۰۰ دانش‌آموز بازمانده از تحصیل در بروجرد شناسایی‌شده که با پشتیبانی مالی بسیاری از آن‌ها دوباره مشغول به تحصیل شدند؛ همچنین در حوزه اشتغال بسیج سازندگی با ظرفیت‌های محلی امسال ۳۰۰ شغل را برای جویندگان کار در دستور کار قرار داده است.

,

وی با اشاره به اقدامات لازم در سال رونق تولید عنوان کرد: اقداماتی در سال تولید در حال انجام است که ترویج فرهنگ مصرف کالاهای داخلی و تبلیغ کالاهایی که در داخل شهرستان تولید می شوند از اقداماتی بوده که در سال رونق تولید برای تشویق و ترغیب همشهریان به مصرف کالاهای داخلی انجام‌شده است.

,

سوری بیان کرد: سال گذشته ۱۳تیم از ناحیه مقاومت بسیج بروجرد از کارگاه های تولیدی شهرستان بازدید و اطلاعاتی را جمع‌بندی کردند که در این راستا کارگروهی در فرمانداری شکل گرفت تا موضوعات و موانع پیش پای تولید را پیگیری کنند البته برخی از واحدهای تولیدی را که موانع و مشکلات مالی داشتند در حد توان کمک و حمایت کردیم.

,

وی با اشاره به اقدامات گروه های جهادی خاطرنشان کرد: در روستای نلخاص و دره زاغه که با مشکل آب شرب همراه بودند با همت گروه های جهادی اقداماتی در این راستا انجام شد تا مشکل آب در این روستاها حل شود؛ گروه های جهادی سه هزار و ۲۰۰ متر کانال آب در روستاها ایجاد کردند که این اقدام از هدر رفت آب جلوگیری می‌کند.

,

فرمانده سپاه ناحیه بروجرد از اجراشدن ۷۰ درصد مصوبات میز خدمت در بروجرد خبر داد و گفت: در حاشیه شهر مشکلات و آسیب‌ها شناسایی‌شده و در این راستا میز خدمت در برخی از محلات برگزار شد و تاکنون ۷۰ درصد مصوبات میزهای خدمت اجرایی شده است.

,

وی اظهار داشت: در حوزه آسیب‌های اجتماعی اقدامات و آموزش‌ها در زمینه‌های لازم انجام‌شده، در حوزه ورزش زیرساخت‌های لازم ایجاد و تلاش می‌شود تا ورزش همگانی ترویج داده شود؛ ساخت دو مدرسه در روستای امیرآباد و خشتیانک در دستور کار قرار دارد که پیشرفت ۵۰ درصدی دارند و هرجایی که نیاز بود بسیج وارد عمل شده است.

,

سوری افزود: تجلیل از نخبگان، برگزاری یادواره شهدا، گردهمایی بزرگ بسیجیان، همایش پیاده‌روی خانوادگی و افتتاح منازل محرومان از مهم‌ترین برنامه‌های بسیج شهرستان بروجرد است.

,

وی با اشاره به نقش بسیج عنوان کرد: هرجایی که نیاز بوده بسیج وارد میدان شده و در عرصه‌های مختلف نقش خود را ایفا کرده است و هر فردی که بدون منت به مردم خصوصا مستضعفین خدمت کند بسیجی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه