اخبار داغ

رئیس اداره آموزش‌وپرورش نهاوند:

درمانگاه فرهنگیان نهاوند راه‌اندازی می‌شود

درمانگاه فرهنگیان نهاوند راه‌اندازی می‌شود
رئیس اداره آموزش‌وپرورش نهاوند گفت: درمانگاه فرهنگیان شهرستان نهاوند در محل پژوهشکده خیابان آزادگان نهاوند راه‌اندازی و خدمات‌رسانی خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ علیرضا غلامی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش‌وپرورش نهاوند گفت: با تلاش همه عوامل این اداره خوشبختانه در پروژه مهر امسال شهرستان نهاوند در بین مناطق استان همدان رتبه عالی را به دشت آورد که جای تبریک به همه همکاران دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن فصل بارش مدیران مدارس باید نسبت به سالم بودن وسایل گرمایشی مدارس و سرویس دادن آن‌ها اطمینان داشته باشند تا مشکلی برای دانش آموزان به وجود نیاید.

,

رئیس آموزش‌وپرورش نهاوند افزود: درمانگاه فرهنگیان شهرستان نهاوند برای خدم رسانی به قشر زحمت‌کش فرهنگیان این منطقه به نام درمانگاه خیر ساز "یحیی شفاعی " راه‌اندازی می‌شود.

,

وی بیان داشت: این درمانگاه در محل پژوهش سرای شهرستان واقع در خیابان آزادگان در نیمه اول آذرماه امسال کار خود را شروع می‌کند.

,

غلامی در ادامه گفت: در جلسه امروز مصوب شده است شهرداری نهاوند نسبت به احداث مغازه‌های تجاری اداره آموزش‌وپرورش در ابتدای خیابان خاقانی مجوز و همکاری لازم را انجام دهد.

,

مهدی جلالوند معاون فرماندار نهاوند در این جلسه اظهار داشت: باید نسبت به عملکرد سرویس‌های مدرسه و حل مشکلات آن‌ها دقت و توجه و نظارت بیشتری توسط مسئولان مربوطه انجام گیرد.

,

وی افزود: توجه به‌سلامت و امنیت دانش آموزان به‌عنوان آینده‌سازان کشور بسیار مهم است و با توجه به شروع بارش‌ها باید به این موارد توجه ویژه‌ای شود.

,

جلالوند گفت: با توجه به اصلاح قیمت بنزین برای سرویس‌های مدارس سهمیه در نظر گرفته‌شده است که باید با همکاری آموزش‌وپرورش در سامانه‌های مذکور ثبت‌نام شوند تا بنزین دریافت کنند.

,

وی بیان داشت: شورای آموزش‌وپرورش فرصت مناسبی برای بیان مشکلات و چاره‌اندیشی برای رفع آن‌ها سات که همه مصوبات آن باید اجرایی شود.

,

معاون فرماندار نهاوند گفت: مشکلات مدارس باید احصا شود و با همکاری همه دستگاه‌ها رفع شود تا دانش آموزان به‌راحتی به تحصیل علم بپردازند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه