اخبار داغ

فرمانده سپاه شهرستان شیروان:

20 پروژه عمرانی در هفته بسیج در شیروان بهره برداری می شود

20 پروژه عمرانی در هفته بسیج در شیروان بهره برداری می شود
فرمانده سپاه شهرستان شیروان گفت: بالغ بر 20 پروژه عمرانی با اعتبار 10 میلیارد ریال در نقاط مختلف این شهرستان با هدف محرومیت زدایی به بهره برداری می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری اخبار شیروان، حسین اکبری، فرمانده سپاه شهرستان شیروان پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: 400 عنوان برنامه در 5 سرفصل و در 157 نقطه به مناسبت هفته بسیج در شیروان برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اخبار شیروان,

وی توجه به مباحث فرهنگی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از سرفصل های برنامه های هفته بسیج ذکر و تصریح کرد: در این زمینه دو یادواره در روستاهای شهرستان و یادواره شهدای دانش آموز در 5 مدرسه برگزار خواهد شد.

, .,

به گفته این مسئول در هفته بسیج لیگ فوتسال بسیج این شهرستان به عنوان برنامه محوری در سرفصل تربیت بدنی و ورزش برگزار خواهد شد و با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی نیز برنامه هایی در حوزه پیشگیری از طلاق، اعتیاد و آسیب های ناشی از بیکاری اجرا خواهد شد.

, .,

 اکبری با اشاره به در پیش بودن انتخابات گفت: هادیان سیاسی بسیج با هدف تبیین شاخص های نمایندگانی در تراز نظام جمهوری اسلامی در جمع مردم و بسیجیان حضور پیدا خواهند کرد.

, .,

وی اظهار کرد: 43 درصد از جمعیت شیروان در بسیج جذب و سازماندهی شده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه