اخبار داغ

امیرآبادی در حاشیه راهپیمایی:

مردم با وحدت و همدلی نقشه سلطنت طلبان و منافقین را از بین بردند

مردم با وحدت و همدلی نقشه سلطنت طلبان و منافقین را از بین بردند
نماینده مردم قم در مجلس گفت: امروز مردم با وحدت و همدلی که دارند همه نقشه های سلطنت طلب ها ، منافقین ، آمریکا و اسرائیلی ها را نقش بر آب خواهند کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  احمد امیرآبادی در حاشیه راهپیمایی امروز مردم قم در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به اینکه مردم انقلابی کشور هر زمان احساس کنند که انقلاب و نظام در خطر است به میدان می آیند، اظهار داشت: مردم این افراد هستند نه آن کسانی که اغتشاش کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا, قم فردا, قم فردا,
وی ادامه داد: مردم علیرغم همه گلایه مندی هایی که دارند و نسبت به نحوه اطلاع رسانی و نسبت به نحوه اجرای تصمیم سران قوا توسط دولت گلایه و حرف دارند اما امروز آمده‌اند از اصل نظام ، ولی فقیه و رهبر خود حمایت کنند و در مقابل اغتشاشگران بایستند و اعلام کنند آمریکایی ها و اسرائیلی ها کور خوانده و نمی توانند در این کشور بین مردم اختلاف ایجاد کنند .
نماینده مردم قم در مجلس افزود: امروز مردم با وحدت و همدلی که دارند همه نقشه های سلطنت طلب ها ، منافقین ، آمریکا و اسرائیلی ها را نقش بر آب خواهند کرد .
وی اضافه کرد: امروز هم جمعیت عظیم مردمی علیرغم اینکه تبلیغاتی صورت نگرفته است آمده اند ؛ مردم  آمده اند تا پای انقلاب و نظام مثل سال 58 بایستند.
انتهای پیام/
,
,
,
, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه