اخبار داغ

نماینده تام الاختیار آزمون های سازمان سنجش در قوچان:

شرکت 2 هزار و 617 داوطلب آزمون استخدامی در قوچان

شرکت 2 هزار و 617 داوطلب آزمون استخدامی در قوچان
نماینده تام الاختیار آزمون های سازمان سنجش در قوچان گفت: دو هزار و 617 داوطلب آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور در دو نوبت صبح و عصر در حوزه امتحانی قوچان شرکت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داوود فربد، نماینده تام‌الاختیار آزمون‌های سازمان سنجش در قوچان در گفتگوی اختصاصی با صبح توس با تشریح جزئیات برگزاری آزمون استخدامی در این شهرستان اظهار داشت: هفتمین آزمون سراسری استخدامی دستگاه های اجرایی کشور در نوبت صبح و عصر پنجشنبه 30 آبان ماه 98، با حضور دو هزار و 617 داوطلب در دانشگاه صنعتی قوچان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی ادامه داد: در نوبت صبح هزار و 577 داوطلب شامل هزار و 11 خانم و 566 آقا و در نوبت عصر هزار و 40 داوطلب شامل 562 خانم و 478 آقا با یکدیگر به رقابت پرداختند.

,

وی افزود: طبق هماهنگی‌های انجام شده با سازمان سنجش کشور علاوه بر متقاضیان قوچانی، داوطلبین شهرهای همجوار از جمله چناران، درگز و گلبهار نیز با حضور در دانشگاه صنعتی قوچان در این آزمون شرکت کردند.

,

فربد تاکید کرد: باتوجه به برودت هوا و لغزندگی جاده ها در روز برگزاری آزمون، تعدادی از داوطلبان شهرستان های همجوار از شب قبل به دانشگاه مراجعه کرده بودند که با هماهنگی و تعامل همه جانبه مسئولین این واحد دانشگاهی، خوابگاه های دانشجویی دانشگاه صنعتی قوچان در اختیار داوطلبین و خانواده های آنان قرار گرفت.

,

نماینده تام الاختیار آزمون های سازمان سنجش در قوچان در پایان ضمن تشکر از همکاری صمیمانه کلیه عوامل اجرایی این آزمون تصریح کرد: طبق بررسی های ناظر سازمان سنجش و سازمان امور اداری و استخدامی کشور، روند و نحوه برگزاری آزمون در این شهرستان مطلوب ارزیابی شده است.

,

لازم به ذکر است جمعی از مسئولین این شهرستان از جمله فرماندار و ریاست دانشگاه صنعتی قوچان از روند برگزاری آزمون استخدامی بازدید و در جریان برنامه ریزی های انجام شده برای برگزاری هر چه بهتر این آزمون قرار گرفتند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه